ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

۲۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

طراحی و ساخت دستگاه کیسه و کارتن پرکن با 30% تخفیف

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ب.ظ | m. rs | ۰ نظر

گروه ماشین سازی شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که نسل جدید از انواع دستگاه کیسه و کارتن پر کن را با بهترین قطعات تولید شده در شرکت های معروف داخلی و خارجی از پایه طراحی و پیاده سازی نموده است هم اکنون این دستگاه های پرکاردبرد به صورت انبوه و سفارشی در دست تولید می باشد که بدون واسطه و مستقیم از این واحد صنعتی با قیمت 30% تخفیف به فروش می رسد.

صنعتگران و تولیدی های محترم به عرض شما میرسانیم مجموعه عظیم شهاب صنعت با پشتبانه بیش از 25 سال سابقه درخشان در صنعت طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی و خانگی بسته بندی در ایران و منطقه هم اکنون توانسته است به کمک متخصصان خود نسل جدید و ایده آلی ازانواع دستگاه کیسه و کارتن پر کن را با بهترین متریال و قطعات برندهای داخلی و خارجی از صفر تا صد بومی سازی نماید. 

لذا توصیه می نماییم به آن دسته از بزرگوارانی که تصمیم به راه اندازی خط تولید و بسته بندی و  پرکن و یا خرید دستگاه کیسه و کارتن پرکن را دارند حتما قبل از اقدام به خرید این نوع از دستگاه ها با مشاورین و متخصصین با تجربه شهاب صنعت ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت آخرین لیست قیمت دستگاه کیسه و کارتن پرکن با 30% تخفیف از مشاوره های قبل خرید رایگان متخصصان ما بهره مند شوید.

معرفی دستگاه کیسه و کارتن پرکن تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه کیسه و کارتن پرکن برای پر کردن حبوبات خشکبار قند خرد شده شکر نمک مواد شیمیایی و دارویی و کلیه مواد گرانولی در کیسه و کارتن در وزن های  2 ،5 ،10 ،15 ،20، 25 و 50 کیلوگرم به صورت توزین دار مورد استفاده قرار میگیرد.رنگ دستگاه از نوع الکترواستاتیک می باشد.

روش عملکرد دستگاه کیسه و کارتن پر کن دو توزین : ابتدا محصول داخل مخزن بالابر ریخته میشود و توسط بالابر Z  به مخزن دستگاه کیسه پرکن انتقال می یابد سپس توسط ترازوهای دستگاه وزن کشی شده و داخل کیسه ریخته میشود. پس از آن توسط نوار انتقال کیسه ها به دستگاه سردوز کیسه ها انتقال یافته و سرکیسه ها دوخته شده و آماده بارگیری میشود.

ماشین آلات پرکن از انواع پرکاربرد دستگاه‌های بسته بندی هستند که محصولات را از حالت حجیم و مقدار زیاد به مقدارهای کم و از قبل پیشبینی شده تقسیم و درون ظرف های مشخص پر می‌کنند. به طور مثال به صورت حجمی، یک سطح مشخص از یک ظرف, توده و یا تعداد مشخصی از یک محصول را درون ظرف مشخصی بسته بندی می‌کنند.

دستگاه های پرکن قابلیت بسته بندی انواع محصولات در حالت های مختلف با ویژگی های مختلف را دارند. به طور مثال: مایعات ،مایعات غلیظ، محصولات به شکل گاز ، تکه هایی از محصول، محصولاتی که به صورت پودری هستند, جامداتی که قابلیت جابجایی راحت دارند (برخی از مواد معدنی) و یا مواد خمیری و چسبنده. در هر صورت این قابلیت در انواع دستگاه های پرکن برای اندازه گیری های مختلف چه وزنی و چه حجمی و یا تعدادی وجود دارد.

در عین حال اهمیتی ندارد که شما حتما محصولاتی را که به صورت حجمی به فروش می رسانید، به صورت حجمی نیز بسته بندی کنید. به طور مثال در صنایع غذایی روغن هایی که به صورت حجمی (لیتر) فروخته می شود، ممکن است به صورت وزنی پر شوند، زیرا دانسیته یا چگالی آن در دماهای مختلف متفاوت می باشد. یا بالعکس محصولاتی مانند برنج و محصولات یخ زده که به صورت وزنی فروخته میشوند، ممکن است با دستگاه های پر کن حجمی بسته بندی شوند، چراکه سرعت بالا و هزینه پایینی دارند. همچنین ممکن است محصولاتی که به صورت عددی فروخته میشوند و یک تعداد مشخصی از آن درون بسته بندی وجود دارد ، به صورت وزنی پر و بسته بندی شده باشند.

موارد قابل استفاده دستگاه کیسه و کارتن پرکن تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

1- دستگاه کیسه و کارتن پرکن قندشکسته
2- دستگاه کیسه پرکن نمک ، شکر ، حبوبات ، غلات و کشمش و …
3- دستگاه کارتن پرکن کشمش ، قند و …
4- دستگاه کیسه پرکن گرانول مواد شیمیایی ، صنعتی ، دارویی و معدنی و کود شیمیایی و کود حیوانی و کود کمپوست …
5- گونی پرکن ، کارتن پرکن ، کیسه پرکن

خصوصیات دستگاه کیسه و کارتن پرکن تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

  1. این دستگاه مجهز به سیستم plc  منوی چهار زبانه می باشد.
  2. این دستگاه در دو مدل تک توزین، دو توزین تولید می شود.
  3. دستگاه های جانبی این دستگاه شامل بالابر، نوار انتقال دهنده کیسه، کارتن، سیستم کیسه گیر، دستگاه دوخت پارچه یا نایلون می باشد.
  4. عملکرد:الکترومکانیک پنوماتیک
  5. ابعاد:طول۱۲۰،عرض۱۵۸،ارتفاع۲۷۰ سانتیمتر
  6. برق مورد نیاز:سه فاز(۳۸۰ولت)
  7. توان برق مصرفی:۳کیلووات
  8. وزن دستگاه:حدود ۴۰۰کیلوگرم

ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه کیسه و کارتن پرکن تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه کیسه و کارتن پرکن تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت همانند سایر دستگاه های تولید شده در این محموعه دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

معرفی و را اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۶ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

شرکت بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در راه اندازی انواع خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی اعلام می نماید که آماده می باشد این خط تولید را با تمامی دستگاه های مورد نیاز از جمله ماشین الات پرکن ، دربند ، لیبل زن ، جت پرینتر و شیرینگ را در اسرع وقت راه اندازی نماید

تولید کنندگان و صنعتگران گرامی, اگر تصمیم به راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی گرفته اید مطمئن باشید ماشین سازی شهاب صنعت جزء محدود شرکت های بزرگ در ایران می باشد که با سابقه درخشان 25 ساله و آشنا به جدیدترین تکنولوژی های صنعت خط تولید و بسته بندی آب معدنی در جهان , بهترین گزینه جهت همکاری با شما بزرگواران می باشد.

متخصصان و مهندسان مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت توانسته در یک اقدام بزرگ و ملی کلیه دستگاه های مورد نیاز خط تولید و بسته بندی آب معدنی را با بالاترین سطح کیفیت در داخل ایران بومی سازی و صفر تا صد آن را طراحی و پیاده سازی نمایند و نکته مهم و جالب توجه این می باشد که این مجموعه قادر خواهد بود این کار بزرگ یعنی خط تولید و بسته بندی آب معدنی را با 30% تخفیف برای شما کارفرمایان و تولیدکنندگان کشور عزیزمان اجرا نمایند.

بنابراین اگر تصمیم به را اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی را دارید و یا میخواهید در این زمینه مشاوره و اطلاعات عمومی دریافت نمایید پیشنهاد میکنیم با یکی از شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید تا از اطلاعاتی که متخصص ما در این مورد به شما خواهند داد بهره مند شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی خط تولید و بسته بندی آب معدنی

 آب ، بعنوان یک ماده حیات بخش در کره زیمن ، از دیر باز مورد توجه بشر بوده است. این ماده فراوان ترین ماده ی مرکب می باشد. بیش از ۱/۷۱ وزن بدن انسان را آب تشکیل داده است. سطح کره خاکی نیز بیش از ۶۸ درصد را آب تشکیل شده است.

همانطور که احتمالا در جریان می باشد خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی شامل ماشین الات پرکن ، دربند ، لیبل زن ، جت پرینتر و شیرینگ می باشد. از سوی دیگر با توجه به حساس بودن این نوع از محصول می بایست تمامی ماشین آلات خط کامل آب آشامیدنی و آب معدنی دارای استاندارد و با کیفیت بالا باشند.

اگر کمی به موضوع خط تولید و بسته بندی آب معدنی فکر کنید، بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که اجرایی کردن آن منفعت زیادی به همراه دارد. امروزه بسیاری از پزشکان به بیماران خود توصیه می‌کند که از آب معدنی استفاده کنند و در اکثر شهرها می‌بینید که گردشگران بیشتر به آب‌های معدنی اعتماد دارند تا آب شهری. این یک فرصت فوق العاده برای کسب درآمد از این طریق و راه اندازی یک کسب و کار پایدار و ماندگار است.

منبع اصلی آب های معدنی ، چشمه های طبیعی یا مصنوعی می باشد.ترکیبات غنی آب معدنی موجب گردیده است که مشتریان زیادی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد.

گام اول : ماشین آلات تولید آبمعدنی و آشامیدنی ها ، از قسمت ابتدایی آن که مربوط به سیستم های تسویه آب می باشد آغاز می گردد.تسویه آب بسته به نوع کیفی منطقه مورد نظر تغییر پیدا می کند. به این صورت که با افزایش میزان سختی آب و بار میکروبی آن ، تجهیزات بیشتری برای آماده سازی نیاز می باشد و در صورت دارا بودن کیفیت بالا ، به تجهیزات کمتری نیاز دارد.

گام دوم ، ماشین آلات مربوط به سیستم تولید بطری می باشد که در ظرفیت های متنوعی تولید می گردد. تولید بطری متشکل از تجهیزات مختلفی می باد که از جمله ان می توان به دستگاههای تزریق باد ( باد کن ) ، خط تولید هوای فشرده ( کمپرسورهای اسکرو) و همچنین قالبهای تولید شده مختص دستگاه تزریق هوای فشرده می باشد.

گام سوم ، مربوط به خط کامل بسته بندی می باشد که از لحاظ حجم و ابعاد در طبقه بندی های مختلفی قراردارد. این خط از سیستم آماده سازی بطری آغاز و استرچ پالت منتهی می گردد.

گام چهارم ، ظرفیتهای مختلفی در این زمینه از لحاظ حجم و ابعاد در نظر گرفته میشود.  سیستم های تولیدی خط تولید و بسته بندی ابمعدنی از سیستم رج کن ( ردیف کن ) آغاز می گردد.  بعد از انتقال به پرکن و انجام عملیات بسته بندی ابمعدنی بعد از انتقال به قسمت لیبل زن و طی شدن فرایند لیبلینگ به سیستم بسته بندی شرینگ پک هدایت گردیده و از خط تولید خارج می گردد.

نکته مهم : کلیه فرآیند مربوط به سیستم بسته بندی بصورت تمام اتوماتیک بوده و بدون دخالت دست صورت می پذیرد.

0VP7eoAmFR

2- فرایندهای اصلی خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی

ذخیره سازی و عملیات حرارتی به منظور از بین بردن رنگ، پمپاژ و ذخیره سازی آب خام در مخزن، فیلتراسیون با فیلترهای مختلف، ضدعفونی با UV یا ازون (ozone) می باشد.

در فرایند فیلتراسیون ذرات معلق تا ابعاد 5 میکرون جداسازی می گردند و سپس به سیستم اسمز معکوس (RO) توسط پمپ منتقل می شود. تا نمک های آب بطور نسبی جداسازی گردند.

در صورت نیاز می توان مقداری از سختی را به آب برگرداند تا میزان سختی آب مابین 150-100 pmm گردد. این آب در نهایت قبل از ذخیره در تانک توسط دستگاه ازون (Ozon) ضدعفونی نهایی می گردد. ذرات جامد معلق که توسط فیلتر شنی از آب خام جداسازی می گردند، به منظور رفع تیرگی و شفاف کردن آب بکار می رود.

طی فرآیند تولید و بسته بندی آب معدنی و آب آشامیدنی بعد از انجام عملیات پروسس و کنترل حرارتی روی آب، مراحل بسته بندی آب در بطری های پت (PET) وارد دستگاه تری بلوک می شود. دستگاه تری بلوک مجموعه ای از ماشین آلات بطری شویی، پرکن ( پرشدن محصول در بطری )، دربگذار ( قراردادن درب روی بطری توسط دستگاه )، و دربندی ( سفت و پلمپ کردن درب بطری ) می باشد وارد شدن بطری های PET به دستگاه تری بلوک برای ظرفیت تولید ۳۸۰۰ عدد بطری درساعت به پایین توسط اپراتور انجام میشود و برای ظرفیت های بالاتر از ماشین آلات ردیفکن بطری استفاده می شود.

درب بطری های پت نیز قبل از دربندی توسط لامپ UV بطور کامل استریل می گردند تا آلودگی در محصول منتقل نگردد. پس از خروج بطری ها از ماشین تری بلوک روی نوار نقاله انتقال داده می شود و ماشین لیبل زن Opp لیبل ها را برش زده و به صورت اتومات با hot melt ( چسب داغ ) به بطری می چسباند. دستگاه Jet printer  ( تاریخ زن ) جهت چاپ تاریخ تولید و انقضا محصول روی نوار نقاله نصب می شود.

پس از فرایند پرکنی، لیبل زنی و تاریخ  شرینگ کردن ( بسته بندی شل کردن بطری )، بطری ها که در مرحله نهایی توسط ماشین آلات شیرینگ پک تونلی می باشد. که دستگاه های مربوطه این فرایند را بطور دقیق انجام می دهند. نهایتا بسته بندی ها جهت ارسال به بازار بارگیری می گردد.

البته راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی نیاز به الزامات و مجوزهای خاص خود را دارد و مانند یک کارگاه معمولی نیست.  بنابراین اگر به فکر راه اندازی این کسب و کار به عنوان منبع کسب درآمد خود هستید موارد ذکر شده و تجهیزات توصیه شده در این مطلب را در ادامه مطالب دنبال بفرمایید.

3- مجوز برای خط تولید و بسته بندی آب معدنی

زمانی که برنامه شما برای خط تولید و بسته بندی آب معدنی قطعی شد و طرح کسب و کار این امکان را به شما داد که از آن بهره برداری کنید، در ابتدای راه باید به سراغ گرفتن مجوز بروید.  نهادهای مختلفی برای راه‌اندازی این خط تولید تصمیم می‌گیرند و شما باید از همه آنها مجوز لازم را بگیرید. وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان محیط زیست نهادهایی هستند که باید مجوز مستقیم برای بهره‌برداری از منابع آبی را به شما بدهند. همچنین شما از سازمان بهداشت هم نیاز به مجوز فعالیت دارید که برای ادامه فعالیت شما ضروری هستند.

در پایان مجددا تاکید می نماییم جهت دریافت هرگونه مشاوره رایگان حتما با کارشناسان ما در زمینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی تماس برقرار نمایید

ماشین سازی شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که نسل جدید و با کیفیت از انواع دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل را با شرایط بسیار ویژه و 30% تخفیف به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران محترم قرار داده است3 سال ضمانت کلیه قطعات دستگاه و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش هدیه ما به شما عزیزان می باشد.

اگر تولید کننده عسل هستید و تصمیم دارید عسل های تولیدی خود را به صورت 100% اتومات در داخل شیشه و یا بطری های مورد نظر پر نمایید و یا اینکه در ضمینه صنایع بسته بندی عسل و سایر مواد غذایی فعالیت دارید قطعا نیاز به یک دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل دارید.

انواع دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل در بازار موجود می باشد که هرکدام دارای نواقصی می باشد اما ماشین سازی شهاب صنعت توانسته است به کمک متخصصان داخلی و با تجارب بیش از 25 سال خود نسل جدیدی از انواع دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل را از پایه طراحی و صفر تا صد آن را در داخل مجموعه بومی سازی نماید. حال اگر تصمیم به خرید و یا مشاوره های قبل خرید و اطلاعات تخصصی در این زمینه دارید توصیه اکید می نماییم که با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا متخصصین مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت با کمال میل تمامی اطلاعات لازم و همچنین لیست قیمت دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل را به شما اعلام نمایند 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی و خرید دستگاه پرکن دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل

دستگاه پرکن شیشه عسل با بهره گیری از سیستم پیستونی، عملیات لازم را برای پر کردن به انجام رسانده و سپس آن ها را در بسته بندی هایی کاملاٌ منظم ارائه می دارند. لازم به ذکر است که این دستگاه ها توسط خریدارانی که در قالب تولید کننده هستند، تهیه شده و کارکرد های مفیدی را بر جای می گذارد.

دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل مقدار ریزش یا تزریق مواد با مکانیزم های مختلف را کنترل می کند و تعداد نازل یا تعداد حجم های انتظار متغییر است . جنس بدنه دستگاه و قسمتهای در تماس با مواد بر حسب نیاز و سفارش قابل ساخت می باشد . پرکن ها به منظور پر کردن طیف گسترده ای از مایعات ، انواع پودر و مواد گرانولی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرکن عسل با توجه به اینکه این ماده غذایی دارای غلظت بالا و چسبندگی می باشد. باید کاملا اتومات باشد. این دستگاه باید به صورت سیلندر دار باشد که دقت بالایی داشته باشد. استفاده از این دستگاه می تواند میزان تیراژ در روز را افزایش دهد.

دستگاه پرکن ضمن بهره مندی از تجهیزاتی کاملاٌ مکانیزه و بهداشتی، و برخورداری از سرعت های متوسط تا زیاد، این نتایج را به بار می آورد:

  • فرآیند پر کردن را انجام می دهد.
  • و از این طریق محصولات متعددی را جهت تامین نیاز مصرف کنندگان عرضه می سازد.

لازم به ذکر می باشد که با تلاش و اهتمام تولید کنندگان و فعالان موجود در عرصه ساخت دستگاه پرکن، هر روزه شاهد ساخت و عرضه جدید ترین و به روز ترین نوع آن ها در بازار می باشیم.

از میان این تولیدات می توان دستگاه پرکن شیشه عسل را نام برد. گفتنی است که این دستگاه:

  • از سیستم پیستونی بهره مند می باشد.
  • و نهایت کارکرد را از خود ظاهر می سازد.

هم چنین دستگاه مورد نظر، ترکیبی از این گزینه ها را در خود جای داده است:

  • کیفیت
  • کارایی
  • بهره وری
  • نوآوری

پر واضح است که با پیدایش دستگاهی با چنین شاخصه های مثبت و تاثیر گذار در فرآیند تولید، اتفاقات مثبتی نظیر این موارد به وقوع بپیوندد:

  • ارتقای تولیدات
  • افزایش عرضه
  • افزایش تقاضا
  • در نهایت رونق بازار

2- بهترین دستگاه پرکن شیشه عسل جهت سفارش

از بهترین دستگاه هایی که در قالب دستگاه پرکن شیشه عسل موجود می باشد و بسیار مورد استقبال هموطنان عزیزمان قرار گرفته است دستگاه تمام اتومات پرکن عسل می باشد چرا که عسل محصول خاصی نیز از نظر غلط می باشد و تمامی متخصصین بهداشت در این حوزه اکیدا توصیه می نمایند که کار پر نمودن شیشه عسل بدون دخالت دست صورت گیرد. بنابراین نمونه تمام اتومات دستگاه پرکن عسل بهترین انخاب برای خریداران محترم می باشد.

3- مهمترین خصوصیات دستگاه پرکن دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل

از مهمترین خصوصیات دستگاه پرکن دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل تولید شده در مجموعه شهاب صنعت میتوان به موارد زیر اشاره نمود که در نوع خود بی نظیر می باشد

  • تمام قسمت های دستگاه از جنس استیل می باشند.
  • هزینه نگهداری بسیار پایینی را به همراه دارد.
  • برخوردار از مخزن پنجاه کیلویی می باشد.
  • دارای تنظیم بسیار ساده ای است.
  • از کاربرد بسیار راحتی نیز برخوردار گشته است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه پرکن تمام اتوماتیک عسل حتما و حتما قبل از خرید با ما تماس برقرار نمایید تا بهترین پیشنهاد را بر اساس میزان تولید به شما معرفی نماییم فراموش نکنید دستگاه های تولید شده در مجموعه ماشین ساز شهاب صنعت دارای 10 سال خدمات پس از فروش و همچنین 3 سال ضمانت می باشد که میتواند آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماید

معرفی انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی در صنایع

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۱ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

در این مطلب میخواهیم به معرفی صنعت بسته بندی و انواع ماشین آلات شیرینگ پک و بسته بندی بپردازیم خوشبختانه ماشین سازی شهاب صنعت با توجه به تجربه 25 سال و حضور فعال در نمایشگاه ها و سمینارهای داخلی و خارجی حوزه بسته بندی صنایع غذایی توانسته است تقریبا تمامی ماشین آلات بسته بندی – پرکن – دربگذار - شیرینگ پک و ... را طراحی و پیاده سازی نماید.

همانطور که اشاره شد ماشین سازی شهاب صنعت سالهاست که نقش اساسی و مهمی را در صنعت بسته بندی و شیرینگ پک و تولید انواع دستگاه های پرکن و دربگذار در داخل کشور ایفا می نماید و همواره تلاش نموده است تا خود را با تکنولوژی های روز دنیا همگام نماید.

هم اکنون این مجموعه عظیم صنعتی توانسته است انواع دستگاه های بسته بندی صنایع غذایی – صنایع دارویی و صنایع شیمایی را با بالاترین سطح کیفی قطعات طراحی و و صفر تا صد آن را در داخل مجموعه تولید نماید یکی از بارزترین نکاتی که لازم هست شما خواننده گرامی بدانید این می باشد که کلیه دستگاه هی صنعتی و خانگی این مجموعه بدون واسطه و با 30% تخفیف در اختیار خریداران قرار میگیرد.

بنابراین اگر شما صنعتگر و تولید کننده گرامی تصمیم دارید هرنوع دستگاه بسته بندی برای تولیدی خود با هر ظرفیت خط تولید را خریداری نمایید حتما با یکی از شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید تا از مشاوره های رایگاه قبل خرید متخصصان ما بهره مند شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- دستگاههای بسته بندی

در این مطلب شما را با فرایند بسته بندی مواد غذایی آشنا خواهیم کرد و به معرفی نوع عملکرد دستگاه بسته بندی متناسب با مواد غذایی مختلف خواهیم پرداخت.

2- بسته بندی چیست؟

بسته بندی فناوری محصور کردن یا محافظت از محصولات برای توزیع، ذخیره و فروش است. بسته بندی همچنین به فرآیند طراحی، ارزیابی و تولید نیز می گویند. همچنین بسته بندی به عنوان یک سیستم هماهنگ تهیه کالاها برای حمل و نقل، انبارداری، تدارکات، فروش و استفاده نهایی توصیف شود.

3- انواع بسته بندی ها

نوع بسته بندی ممکن است با توجه به نوع محصول بسته بندی شده باشد: بسته بندی تجهیزات پزشکی، بسته بندی مواد شیمیایی، بسته بندی مواد غذایی خرده فروشی، بسته بندی محصولات فله، بسته بندی دارویی و غیره.

همچنین انواع بسته بندی ها با توجه به جنس مواد متفاوت است برای مثال بسته بندی مایعاتی مانند آبمیوه با بسته بندی اسنک هایی مانند چیپس کاملا متفاوت است.

 4- ماشین آلات بسته بندی ممکن است از انواع کلی زیر باشند

  • ماشین آلات جمع آوری
  • ماشین آلات برای مصارف صنایع دارویی اختصاصا قرص و کپسول
  • تجهیزات و ماشین آلات درپوش گذاری بطری، بستن و آب بندی کردن برای بطری ها
  • ماشین آلات برای بسته بندی با ظروف یکبار مصرف
  • ماشین آلات کارتن زنی
  • ماشین آلات تمیز کردن، استریلیزه کردن، خنک کننده و خشک کردن
  • ماشین آلات چاپ، علامت گذاری، مهر زدن
  • ماشین آلات انتقال
  • تسمه نقاله و دیگر ماشین آلات مرتبط
  • ماشین آلات تغذیه و جاگذاری
  • ماشین آلات پر کردن برای انواع محصولات خشک، پودر، جامد، مایع، گاز و یا چسبناک
  • تجهیزات کنترلی با استفاده از تصویر، صدا، تشخیص فلزات و غیره
  • ماشین آلات لیبل زنی
  • ماشین آلات مرتب سازی
  • ماشین آلات برای پر کردن انواع بسته ها
  • تجهیزات برای تخلیه و مرتب سازی محصولات و چیدن آن ها روی پالت ها
  • ماشین آلات شناسایی محصولات مانند ماشین های برچسب زدن، علامت گذاری، و غیره
  • ماشین آلات برش
  • ماشین آلات توزین
  • ماشین آلات بسته بندی: بسته بندی های کششی، بسته بندی کوچک، باندینگ
  • ماشین آلات پرکن اتوماتیک

5- در ادامه به معرفی پر کاربرد ترین دستگاه های بسته بندی در تولید مواد غذایی می پردازیم.

همان طور که در بالا اشاره شد، با توجه به نوع محصولات در صنایع غذایی باید از بسته بندی های متفاوتی استفاده کرد.

برای مثال در کارخانه ها برای بسته بندی آجیل و کیک و اسنک و محصولاتی مانند آن می توان از دستگاه های بسته بندی عمودی، پری مید، افقی، وکیوم و غیره استفاده کرد.

همچنین برای بسته بندی مایعات نیز باید به این موضوع توجه داشت که نوع دستگاه هایی که برای آن ها استفاده می شود با توجه به غلظت آن هاست.

6- دستگاه بسته بندی عمودی(VFFS):

دستگاه بسته بندی عمودی عمدتا برای پر کردن از قانون جاذبه استفاده می کند.

بار(محصول تولید شده) توسط نوار نقاله و یا بالابر های خاصی بالا برده شده و روی وزن کن چند هده(مولتی هد ویر) ریخته می شود، سپس به وسیله قانون جاذبه مواد غذایی مورد نظر به طرف پایین ریخته می شوند.(برای مثال اگر هدف نهایی و وزن در نظر گرفته شده ای که باید درون بسته بندی پر شود،100 گرم باشد این دستگاه وزن کن توسط ماشین های پیشرفته ای که دارد محاسباتی انجام می دهد و با توجه به این محاسبات از هر ویر خود محصول با وزن خاصی را رها می کند تا ما به آن وزن هدفی که برای هر محصول بسته بندی شده در نظر گرفته ایم، برسیم. در این مثال رها کردن محصول از ویر 3(60گرم) و ویر2(40گرم)، ما را به هدف 100 گرم می رساند.)

پس از اینکه ویرها جدا شد محصولات به درون بسته هایی ریخته می شوند که پایین آن ها بسته است ولی قسمت بالایی همچنان باز است(هر پرسی پایین بسته موجود و بالای بسته بعدی را همزمان پرس می کند.)

به بسته بندی های خام به صورت کلی سلفون می گویند اما ممکن است جنس اصلی آن ها PP ،BOPP ،CPP یا غیره باشد. همچنین باید در نظر داشت که برای تغییر جنس بسته بندی ها باید دمای آن ها را تغییر داد.(دمای پرس)

عمدتا بسته هایی که در بسته بندی اسنک حاصل می شود را Pillow Pack (مانند بالشتک) می نامند.

اگر بسته بندی موجود برای آجیل و اینگونه محصولات باشد هم باید جنس سلفون ها را تغییر داد و هم شکل ظاهری آن ها را تغییر می دهند. به مثال های زیر توجه کنید:

  • بسته بندی دوی پک (بسته هایی که می توانند به صورت ایستاده باشند)
  • فور کورنر سیل(بسته بندی های چهار گوش)
  • بسته بندی هایی که دوباره قابل استفاده هستند( مانند زیپ کیپ)

برای تولید هریک از این بسته بندی ها فقط فک پایینی این دستگاه ها متفاوت است.

 

 

 

r0Szp86nzW

7- دستگاه بسته بندی پری مید:

این دستگاه فاقد قسمت بسته ساز است، به این معنا که بسته های آماده که فقط در آن ها بسته نشده است را روی هم در استکر می چینند و دستگاه به صورت اتوماتیک یکی یکی بسته ها را برداشته و قسمت بالایی آن ها را با گیره باز می کند و آن ها را از محصول پر کرده و سپس در آن ها را سیل کرده(بستن) و به سراغ بسته بعدی می رود.

از مزیت های این دستگاه می توان به این مورد اشاره کرد که برای این دستگاه شکل ظاهری بسته بندی ها تفاوتی ایجاد نمی کند چون این دستگاه فقط عمل بستن در آن ها انجام می دهد. به معنایی دیگر به عنوان ماده اولیه به دستگاه بسته بندی عمودی رول می دهند اما به دستگاه پری مید فقط بسته های آماده(یک طرف بسته شده) را می دهند.

 

whzhq1vyjh

8-دستگاه بسته بندی افقی:

از این دستگاه ها قالبا برای بسته بندی کوکی و شیرینی، کیک ، بیسکویت نرم و بیسکویت سخت | کراکر استفاده می شود.(برای این که اگر بخواهیم با دستگاه بسته بندی عمودی بسته بندی کنیم، محصولات آسیب می بینند)

محصولات روی نوار نقاله می روند و سلفون دور محصولات را می پوشانند و دو طرف آن را می بندد و سپس آن را می برند.

 

lzH1OJwnCc

9-دستگاه های پرکن مایعاتی مانند آب معدنی:

دستگاه های پرکن مایعات بسیار متفاوت است. آن هایی که غلظت بالاتری دارند از پمپ های قوی تری برای آن ها استفاده می شود که به این پمپ ها، پمپ های دنده ای می گویند که برای پر کردن عسل درون بطری ها نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

 

3JFhD1je05

10-دستگاه های پرکن مایعاتی مانند سس گرم:

سس کچاپ به دلیل این که سرکه ندارد برای از بین بردن باکتری ها و جلوگیری از کپک زدن و خراب شدن باید فرآیند تولیدش گرم باشد و باید برای پر کردن آن ها تزریق انجام شود.

برای بسته بندی سس کچاپ را در PP(مقاوم در برابر گرما) می ریزند.

11-دستگاه های پرکن مایعات مانند سس سرد:

سس مایونز به دلیل این که سرکه دارد دیگر نیازی به گرم کردن آن برای از بین بردن باکتری ها نیست.

برای بسته بندی سس مایونز را در PET  می ریزند و باید برای پر کردن آن ها تزریق انجام شود.

 

zeeHVa5fo5

12-فروش و نصب انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی

همانطور که می دانید بسته بندی مواد غذایی مختلف به وسیله دستگاه بسته بندی متناسب با محصول مورد نظر صورت می پذیرد. شرکت خوراک شب چره به ارائه ماشین آلات صنایع غذایی در بخش های مختلف خط تولید می پردازد و آماده ارائه مشاوره های لازم برای خرید و نصب دستگاه بسته بندی متناسب با نیاز شما مشتری گرامی است.

راه اندازی خط تولید لبنیات صنعتی با 25 سال سابقه

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

یکی از تخصص های چندین ساله مجموعه بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت راه اندازی انواع خطوط تولید و بسته بندی لبنیات در ایران می باشد این مجموعه با داشتن سابقه درخشان 25 ساله و به کارگیری متخصصان و مهندسین این صنعت , امروزه حرف اول را در راه اندازی هر نوع خطوط بسته بندی و تولید لبنیات میزند و مهم اینکه توانسته است با به کار گیری روش های نوین بسته بندی و همچنین ایده های خاص خود با کیفیت ترین خطوط تولید لبنیات را با 30% تخفیف طراحی و تحویل نهایید دهد که در نوع خود بی نظیر می باشد

متخصصین ما در خانواده بزرگ شهاب صنعت در طی سالیان دراز توانسته اند تجارب ارزشمندی را در راه اندازی انواع خطوط لبنیات کسب نمایند لذا توصیه اکید می نماییم به همه صنعتگران و تولید کننده گان این عرصه مواد غذایی که اگر تصمیم به راه اندازی چنین خط تولیدی را دارید قبل از اقدام به هرکار با یکی از متخصصین ما در این مجموعه تماس برقرار نمایید تا علاوه بر ارائه مشاوره های بسیار دقیق و هوشمند از تجارب چندین ساله این شرکت بهره مندشوید.

خطوط مستقیم تماس با مدیران و مشاورین ماشین سازی شهاب صنعت به شرح زیر می باشد که امکان ارتباط با این مجموعه را در اکثر ساعات روز را برای شما فراهم نموده است 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 

  1.  معرفی راه اندازی خط تولید لبنیات توسط ماشین سازی شهاب صنعت

خط کامل لبنیات شامل تولید انواع محصولات لبنی از جمله ماست ، شیر پاستوریزه ، دوغ ، خامه و انواع مشتقات آن از جمله شیرکاکائو ، شیر عسل ، شیرموز ، دسرهای شیری ، انواع وعده های غذایی بر پایه شیر و ... می باشد . شهاب صنعت در طی این 25 سال سابقه توانسته است به دفعات با موفقیت خطوط تولید فوق را از صفر تا صد طراحی و اجرا نماید.

خط تولید لبنیات در بسته بندی های مختلف انجام میشود و ماشین آلات بسیاری در این خطوط قرار می گیرد و بسته به نوع محصولات متفاوت می باشند . و به طور کلی در راه اندازی یک خط تولید لبنیات ماشین آلات به دو دسته تقسیم خواهد شد که عبارنتداز 1- ماشین آلات فراوری و عمل آوری 2- ماشین آلات بسته بندی

کارخانه تولید انواع محصولات و فراورده های لبنی پاستوریزه (خط تولید لبنیات پاستوریزه)  شبکه ای منسجم از مجموعه ماشین آلات و امکانات فنی مرتبط است که بر اساس برنامه تولید فرایند کنترل و دریافت شیرخام و سپس استانداردسازی، پروسس و بسته بندی انواع محصولات را فراهم می نماید.حصول مطلوب فرایند تولید مستلزم کارکرد صحیح امکانات پشتیبانی است که برای تامین صور مختلف انرژی مورد مصرف در جریان کار و کنترل اصطحلاک و کارائی سیستم نقش اساسی دارد. بنابراین طراحی کارخانه لبینات پاستوریزه بصورت یکپارچه ، منطبق و توسعه پذیر با ملاحظه تمام جوانب فنی در بحث زیرساخت ها، شرط اساسی در دستیابی به اهداف بهینه طرح می باشد.

  1. نسل جدید راه اندازی خط تولید لبنیات توسط ماشین سازی شهاب صنعت

نسل جدید خط تولید لبنیات پاستوریزه به گونه ای مهندسی شده است که با حفظ تمام موازین و استانداردهای فنی، بهداشتی و ایمنی، راندمان و کارائی مطلوب را داشته و کیفیت محصول نهایی را تضمین می نماید.

از جمله دستاوردهای مهندسی جدید ارتقاء سطح اتوماسیون، کنترل و بهبود فرایند سیستماتیک است که در نتیجه کاهش خطای اپراتوری،کاهش منابع و مصارف انرژی، تسریع روند تولید و سایر پارامترهای موثر در بهره وری و کارائی کارخانه را فراهم نموده است. همچنین در حوزه کنترل پساب صنعتی و کاهش آثار سوء زیست محیطی پیشرفت های موثری حاصل شده است.

  1. طراحی خط تولید لبنیات پاستوریزه توسط ماشین سازی شهاب صنعت

طراحی خط تولید لبنیات پاستوریزه در شرکت ماشین سازی شهاب صنعت بر مبنای مشخصات محصولات نهایی تولیدی انجام پذیرفته و عملکرد تجهیزات بکار رفته در خط تولید نیز همیشه بر مبنای استانداردهای رسمی بین المللی تعریف می گردد. و در کنار آن ایمنی و بهداشت نیز به عنوان جزئی لاینفکی از خطوط تولید مدرن و پیشرفته شرکت سوت ماشین تعریف می شود.

افتخار ما به عنوان شرکت طراحی خط تولید لبنیات پاستوریزه ارتباط مداوم و مستمر با مشتریان بوده ، زیرا به این اصل اعتقاد داریم که رضایت مشتریان تضمین کننده بازار و تجارت ما در عرصه داخلی و بین المللی است.

  1. فرآینده فراوری لبنیات پاستوریزه خط تولید لبنیات در ماشین سازی شهاب صنعت

شیر یکی از محصولات پایه ای و مهم در صنعت غذایی محسوب می شود . فرآورده های مربوط به شیر سهم بزرگی از صنعت غذایی را شامل می شوند. در این مقاله سعی داریم که نمایی از تولید و فرآوری شیر پاستوریزه را شرح دهیم . ابتدا در گاوداری ها شیر دوشیده شده و سپس در مخازنی جمع آوری می گردد . بعد از آن حمل شیر توسط تانکرهای مخصوص این کار انجام می پذیرد .  در مرحله بعد تانکر وارد کارگاه فرآوری و پاستوریزاسیون شیر می شود .

شیر خام که از تانکر تخلیه می شود پس از طی مراحل بالا فرآوری و بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد ، در ادامه به توضیح جز به جز این پروسه خواهیم پرداخت .

نکته مهمخط تولید شیر روش های مختلفی برای فرآوری و بسته بندی دارد و مشتقات زیادی از آن حاصل می شود .

  1. خط تولید دوغ پاستوریزه توسط ماشین سازی شهاب صنعت

یکی از نوشیدنی های مورد علاقه ما ایرانیان دوغ است . دوغ انواع مختلفی دارد که در دو نوع کلی به گازدار و بدون گاز تقسیم بندی می شود و هر کدام از آن ، خود تقسیم بندی جداگانه ای دارد ، مانند انواع دوغ های محلی با نام های مختلف ، دوغ کفیر ، دوغ گرمادیده و . دوغ گازدار فراورده‌ای است که بعد از فراوری به روش اول به آن گاز کربنیک تزریق می‌شود.دوغ حرارت دیدهٔ بدون گاز فراورده‌ای است که بعد از فرایند آن به روش اول، برای افزایش قابلیت نگهداری و جلوگیری از تولید گاز تحت تأثیر فرایند حرارتی قرار داده شود.دوغ حرارت دیدهٔ گازدار فراورده‌ای است که بعد از فرایند آن مطابق بند سوم، برای ایجاد گاز در اثر تخمیر طبیعی، باکتری های ترموفیل مورد استفاده در تولید ماست (استرپتوکوکوس ترموفیلوس و لاکتوباسیلوس دبروکی بولگاریکوس) به آن اضافه شود. در این بخش توضیحاتی در مورد مراحل تولید دوغ گازدار در کارخانه را ارائه خواهیم کرد .

  1. خط تولید دوغ گازدار گرمادیده توسط ماشین سازی شهاب صنعت

در تولید نوشیدنی ها ، اولین مرحله تولید استحصال آب آشامیدنی سالم است که توسط یک چاه عمیق و یک سیستم تصفیه قدرتمند حاصل می شود .

بعد از مرحله تصفیه آب و بدست آوردن آب آشامیدنی تصفیه شده که خود چندین مرحله دارد ، آب وارد مخزن های ذخیره میشود و از طرفی دیگر مواد اولیه مورد نیاز برای تولید دوغ که بستگی به فرمولاسیون دوغ و سلیقه تولیدکننده دارد در مخزن های دیگر ذخیره می شود . سپس توسط سیستم انتقال به میکسر وارد شده و با هم ترکیب می شوند . بعد از این مرحله فیلتراسیون صورت می گیرد و بعد از اینکه دوغ از صافی عبور کرد ، پاستوریزه شده و بعد در گرمخانه گرم شده و بر اثر تخمیر طبیعی دوغ گازدار حاصل می شود .

یکی از مهمترین بخش ها در تولید دوغ ، ایجاد یک فرمولاسیون مناسب و خوب برای تولید دوغ می باشد . ایجاد یک فرمولاسیون نیاز به تحقیقات و آزمایشات بسیار دارد . جهت سفارش فرمولاسیون بر طبق خواسته و درخواست خود ، می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید .

  1. بازارسنجی محصول دوغ گازدار

دوغ یک نوشیدنی ایرانی است که البته در کشوهایی که به فرهنگ ایران نزدیک هستند از جمله کشورهای همسایه نیز شناخته شده است . بازار کشورهای منطقه می تواند برای صادرات در نظر گرفته شود .ایجاد طعم ها و عصاره های متنوع در فرمولاسیون دوغ می تواند بازار مصرف مناسبی ایجاد نماید .

  1.  تولید دوغ سنتی به روش صنعتی

دوغ سنتی را در ابعاد بزرگ به روش صنعتی می توان تولید کرد . فرمولاسیون و فرایند تولید دوغ سنتی که دارای بازار مناسبی در داخل و خارج از کشور می باشد در ابعاد صنعتی می توان ایجاد نمود و با بازارسنجی مناسب در این حوزه به تولید پرداخت . جهت مشاوره در این زمینه تماس بگیرید .

  1.  قیمت خط تولید لبنیات صنعتی

قیمت خط تولید لبنیات صنعتی بسیار متنوع می باشد . یک عامل ظرفیت تولید و عامل دیگر نوع محصول مورد نظر جهت تولید است . برای مثال برای کسی که می خواهد یک خط کامل دوغ و یا شیر پاستوریزه تولید کند با قیمت زیر یک میلیارد تومن (در تاریخ اصلاح این مقاله ) راه اندازی نماید اما برای مثال اگر بخواهد خط تولید پنیر UF  تولید کند به سرمایه ای بیش از دوبرابر این مقدار نیاز خواهد داشت . ظرفیت تولید نیز بسیار در عامل قیمت گذاری خط تولید لبنیات تاثیر گذار است و ظرفیت ماشین آلات خط تولید لبنیات و ابعاد و مقیاس آن عامل بسیار مهمی در قیمت گذاری می باشد .

قیمت انواع دستگاه شیرینگ پک به همراه مشخصات 30% تخفیف

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۴ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر


ماشین سازی شهاب صنعت با سابقه ترین و با تجربه درخشان بیش از 25 سال طراحی و ساخت صفر تا صد انواع دستگاه شیرینگ پک 1- دستگاه شیرینگ پک اتومات 2-دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز  2- دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات 3- دستگاه شیرینگ پک دستی در ایران می باشد اکنون این مجموعه عظیم کلیه صنعتی دستگاه های بسته بندی خود را با بهترین کیفیت و ضمانت با 30% تخفیف بدون واسطه به تولید کنندگان در صنایع غذایی - صنایع داریی و صنایع شیمیایی قرار می دهد.

یکی از افتخارات گروه ماشین سازی شهاب صنعت بومی سازی انواع دستگاه های بسته بندی و شیرینگ از جمله دستگاه شیرینگ پک دستی – دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات – دستگاه شیرینگ پک اتومات و دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز با مصرف برق و گاز شهری می باشد.

امروزه شهرت دستگاه های بسته بندی و یا شیرینگ پک ماشین سازی شهاب صنعت از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده است و تولیدات این مجموعه در بسیاری از کشورهای منطقه به جهت داشتن کیفیت بالا از یک سو و قیمت پایین با 30% تخفیف خرید از سوی دیگر ارسال شده و دارای مشتریان زیادی می باشد.

در این مطلب به معرفی انواع مختلف از این دستگاه و لیست قیمت دستگاه های بسته بندی و شیرینگ پک خواهیم پرداخت لذا شما سروران گرامی در صورتی که تصمیم دارید هرنوع از دستگاه شیرینگ پک را خریداری نمایید توصیه اکید می نماییم که با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا علاوه بر اینکه از مشاوره های قبل خرید دستگاه شیرینگ پک بهره مند شوید از لیست قیمت انواع انواع دستگاه های بسته بندی و شیرینگ پک از جمله دستگاه شیرینگ پک دستی – دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات – دستگاه شیرینگ پک اتومات و دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز با مصرف برق و گاز شهری با 30% تخفیف و خرید مستقیم و بی واسطه از ماشین سازی شهاب صنعت استفاده نمایید ما در مجموعه ماشین سازی عظیم شهاب صنعت منتظر تماس شما خواهیم بود09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 

1- قیمت, فروش و معرفی انواع مختلف دستگاه شیرینگ پک

همانطور که می دانید دستگاه بسته بندی شرینک پک که به دستگاه شیرینگ پک یا شرینگ پک نیز مشهور است جهت بسته بندی روکش سلفون انواع جعبه ، کارتن و ظروف مواد غذایی و.. کاربرد دارد.این دستگاه در مدل های شرینک پک کابینی ، دستی و تونلی تولید می گردد. که خود میتواند نیمه اتومات و یا اتومات و همچنین دوگانه سوز باشد.

فروش دستگاه شیرینگ پک با روش های متفاوتی انجام می گیرد که خرید مقرون به صرفه آن بهترین روش تهیه این دستگاه کاربردی و فوق العاده صنعت بسته بندی می باشد. دستگاه مقرون به صرفه (Affordable) بدین جهت که، دستگاه با توجه به نیاز های اساسی و مهم خریداری شود و از هزینه های مازاد جهت خرید دستگاه گران تر جلوگیری گردد.

فروش دستگاه شیرینگ پک به جهت کاربرد زیاد جهت بسته بندی نهایی انواع محصولات مانند بطری، کارتن، ظروف، کاشی، سرامیک، محصولات سلولوزی، سوغات و غیره بسیار بالا می باشد.

گروه ماشین سازی شهاب صنعت در این مقاله به روشی ساده و قابل فهم شما را با نحوه خرید و فروش دستگاه شیرینگ پک (shrink wrapping machine) مناسب، آشنا می نماید و این اطمینان را به شما انتقال می دهد تا با خاطری آسوده نسبت به خرید دستگاه اقدام نمایید.

 

2- چرا به دستگاه شرینگ پک نیاز داریم؟

با 30% تخفیف قیمت دستگاه ردیف کن درب بطری خریداری نمایید

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

گروه ماشین سازی شهاب صنعت دارای 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه ردیف کن درب بطری اکنون توانسته است نسل جدید و بسیار متمایز از این دستگاه را 100% بومی سازی و در داخل شرکت ماشین سازی شهاب طراحی و تولید نماید.

یکی از افتخارات مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت همگام شدن با نیاز مشتریان در بازار می باشد به عبارت دیگر این مجموعه تلاش می نماید تا نیاز بازار به نوع دستگاه بسته بندی , پرکن ,دربگذار و یا شرینگ را ابتدا درک کرده و سپس شروع به طراحی و پیاده سازی صفر تا صد آن در مجموعه نماید. یکی از همین دستگاه ها , دستگاه ردیف کن درب بطری می باشد که آخرین مدل تولیدی آن بسیار با کیفیت و پرکاربرد و از طرفی دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

بنابراین شما تولید کننده گرامی اگر تصمیم به خرید هر نوع دستگاه ردیف کن درب بطری را دارید اکیدا توصیه می نماییم از مشاوره های متخصصین این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوید و از طرفی با ارائه حجم و ظرفیت تولید خود لیست قیمت دستگاه ردیف کن درب بطری را دریافت نمایید.09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 - 09155221774

1- معرفی دستگاه ردیف کن درب بطری طراحی و ساخته شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه ردیف کن بطری طراحی و ساخته شده توسط شهاب صنعت برای خطوطی که بطریهای ورودی از نوع PETو یا بطریهای پلاستیکی بوده و ورودی بطری قبل از سیستم پر کن بصورت Online و یا متصل به دستگاه بطری ساز نیست مناسب میباشد.

دستگاه تمام اتوماتیک ردیف کن بطری مجهز به 1 مترکانوایر از نوع تسمه ایی با قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت الکترونیک جهت سورت بطری برای  ظروف PET از 250ccالی 2250cc می باشد. دستگاه دارای بالابر بطری تمام اتومات مجزا ، سیستم مانیتورینگ HMI و کنترل PLC می باشد .

دستگاه ردیف کن درب بطری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت به گونه ای طراحی شده که اپراتور به راحتی میتواند دستگاه را تنظیم نموده و میزان راندمان تولید را نیز تغییر دهد لازم بذکر است تمامی تغییرات و تنظیمات دستگاه از طریق صفحه نمایشگر لمسی (Touch Screen) قابل اجراست.

دستگاه دارای یک دست قالب مطابق نمونه بطری ارسالی می باشد. کلیه سطوح شاسی ماشین با رنگ پودری الکترواستاتیک روکش شده و ماشین منطبق با بالاترین استانداردهای صنایع غذایی و دارویی طراحی و تولید شده است. دستگاه ردیف کن بطری دارای سنسور کنترل سرعت درخروجی و سنسور کنترل حجم بطری داخل مخزن می باشد.

2- خصوصیات و مزید دستگاه ردیف کن درب بطری طراحی و ساخته شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت

یکی از بهترین مزایای این دستگاه که آن را از سایر دستگاههای مشابه خود متمایز می نماید عدم نیاز به قطعات تعویضی و یا Change part برای کارکرد با بطری های متفاوت به لحاظ اندازه و شکل می باشد. بدین معنی که دستگاه مذکور با استفاده از سیستم کنترل الکترونیکی بر پایه PLC و موتور های دقیقServo قابلیت ردیف سازی بطریها با سایز بطریهای کوچک دارویی تا گالن های 4 لیتری آب را دارد.

این دستگاه شامل یک مخزن ذخیره بطری با ظرفیت تقریبی 20 دقیقه(برای بطری 1.5 لیتری ) در حالت حداکثر سرعت خط تولیده بوده که بطری ها را به یک مخزن چرخشی سورت هدایت می نماید. در این مخزن بسته به  نیاز خط تولید بطریها به تسمه های انتقال هدایت و در آنجا با انجام مکانیزم تغییر در سرعت انتقال،فاصله های لازم جهت ردیف کردن بطری توسط اهرم سورت فراهم میگردد. بطریهای عمودی به کانوایور هوایی و یا زنجیری تغذیه کننده ورودی پر کن بسته به نوع و وضعیت خط تولید هدایت میگردند.

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه ردیف کن درب بطری طراحی و ساخته شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت

تولید کننده گرامی اگر تاکنون از تولیدات و دستگاه های ساخته شده ماشین سازی شهاب صنعت در مجموعه خود خریداری نموده باشید قطعا در جریان ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه های تولیدی این مجموعه بوده اید در هر صورت عرض می نماییم که کلیه قطعات به کار رفته در دستگاه ردیف کن درب بطری دارای 3 سال ضمانت تولید کننده و همچنین کل دستگاه دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

شهاب صنعت تولید کننده دستگاه دربند کنسروی دستی

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

دستگاه دربند کنسروی دستی یکی دیگر از تولیدات بسیار پر کاربرد و ارزان قیمت و اما در عین حال بسیار با کیفیت ماشین سازی شهاب صنعت می باشد البته این دستگاه فقط برای دربگذار کنسرو نمی باشد و قابلیت استفاده برای انواع قوطی های فلزی و پت می باشد.

ما در ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان افتخار خود می دانیم تا بهترین و با کیفیت ترین و از طرفی با منصفانه ترین قیمت یعنی 30% زیر قیمت بازار انواع دستگاه پرکن و دربند را به صورت 100% بومی در داخل مجموعه طراحی و پیاده سازی نماییم. یکی از این دستگاه ها, دستگاه دربند کنسروی دستی می باشد که مورد استفاده تولیدی های کوچک و متوسط و یا حتی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعتی برای انواع قوطی فلزی، مقوایی و پت با درب فلزی مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و تمامی قطعات به کار گرفته در آن دارای ضمانت نامه معتبر از تولید کننده آن می باشد.

بنابراین اگر شما تولید کننده گرامی نیازمند دستگاه دربند کنسروی دستی هستید که می خواهید در مورد این دستگاه مشاوره دریافت نمایید و یا اینکه از لیست قیمت دستگاه دربند کنسروی دستی مطلع شوید پیشنهاد می نماییم قبل از خرید حتما با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا از مشاوره های دلسوزانه ما بهره مند شوید. 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 -09155221774

1- دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

همانطور که اشاره شده اگر چه ما در این مطلب با کلیدواژه دستگاه دربند کنسروی دستی به معرفی این دستگاه پرداختیم اما در واقع این دستگاه مناسب انواع قوطی کنسروی و نوشابه فلزی ، مقوایی و پت با درب فلزی می باشد. دربندی قوطی فلزی در خط تولید صنایع غذایی همچون ، رب گوجه فرنگی و انار ، کنسرو ماهی ، لوبیا ، قارچ ، خاویار بادمجان و انواع خورشت ها ، کمپوت میوه جات ، رنگ صنعتی ، روغن خوراکی و صنعتی ، نوشابه ، دیگر محصولات بسته بندی فلزی مورد استفاده گسترده می باشد . درب قوطی توسط اپراتور بر روی بدنه آن قرار می گیرد ، و قوطی بر روی پدال اتوماتیک دستگاه قرار گرفته و با فشردن یک دکمه عمل دربندی و پلمپ قوطی صورت می گیرد.

از این دستگاه برای حجم تولید متوسط به پایین به جهت قیمت بسیار مناسبی که دارد مورد استفاده قرار میگرد لازم به یادآوری می باشد دستگاه تمام اتومات از همین نوع و با امکانات بسیار گسترده تر مانند پرکن و همزمان دربگذار در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و تولید شده است که در صنایع مواد غذایی و دارویی و شیمیایی به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگرد.

قوطی های کنسرو به صورت دو تکه ای و یا به صورت  سه تکه ای می باشند. منظور از قوطی های کنسرو سه تکه ای این است که یک بدن و دو درب داشته باشد که در این نوع قوطی ها ابتدا مرحله ی جوش انجام می گیرد و سپس دو درب به آن اضافه می شود .منظور از قوطی های دو تکه این است که یک بدنه با یک درب داشته باشند.

نکات مهم در دربندی قوطی های کنسرو: از آنجایی که بیشتر مواد کنسروی مایع هستند و با توجه به اینکه مایع نشت پذیر است به همین علت کاور و یک لایه ای روی قوطی های کنسرو جهت جلوگیری از نشت مایع قرار می‌گیرد.

2- مشخصات فنی دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

 

  • ·       راندمان حداکثر 10 الی 12 قوطی در دقیقه
  • ·       دارای قدرت مانور از قوطی های 75 تا 5000 گرمی
  • ·       توان مصرفی 1.2 کیلو وات
  • ·       جنس چدنی ابعاد : طول 150 س متر * عرض 75 س متر * ارتفاع 210 س متر

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و گارانتی دستگاه می باشد و جهت رفاه حال خریداران و مشتریان عزیز دارای 10 سال خدمات پس از فروش نیز می باشد.

دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی با قیمت مناسب

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

ماشین سازی شهاب صنعت اعلام می نماید نسل جدیدی از انواع دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی را به صورت ویژه و با قیمت استثنایی و با 30% تخفیف طراحی و تولید نموده و به صورت سفارشی و انبوه وارد بازارهای داخلی و خارجی نموده است

گروه ماشین سازی شهاب صنعت همواره تولیدات خود را براساس نیاز و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی از صفر تا صد طراحی تولید و بومی سازی می نماید25 سال حضور موفق در نمایشگاه های داخلی و خارجی و همچنین شرکت در سمینارهای  مهم جهانی باعث شده است که این مجموعه صنعتی برندی آشنا در صنایع و ماشین آلات بسته بندی و پرکن به شمار آید یکی از جدیدترین تولیدات این مجموعه صنعتی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی می باشد که به تقاضای تعداد زیادی از تولید کنندگان به این مجموعه, طراحی تولید و وارد بازارهای داخلی و خارجی شده است. 

در مورد لیست قیمت دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی باید عرض شود که همانطور که اطلاع دارید کلیه دستگاه های تولیدی ماشین سازی شهاب صنعت از بهترین قطعات جانبی ساخت شرکت های داخلی و خارجی می باشد و از طرفی این دستگاه با توجه به حجم تولید و نیاز مشتری به تعداد نازل متفاوت تولید شده و می شود لذا تقاضا داریم جهت دریافت لیست قمت با لحاظ 30% تخفیف به خاطر خرید مستقیم و بی واسطه دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا ضمن ارائه توضیحات و مشاوره های قبل از خرید متخصصان ما از لیست قیمت این دستگاه و تنوع انواع آن مطلع شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 -09155221774

معرفی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه های پرکن در غالب صنایع تولید کننده مایعات مورد استفاده قرار می گیرند. حفظ و نگه داری مایعات تولید شده در ظروف مختلف و ارائه آن در بازار نیازمند دارا بودن امکانات مناسب برای بسته بندی است. لذا استفاده از دستگاه های پرکن با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی دارای قابلیت اتصال مستقیم دستگاه به نوار نقاله از قسمت ورودی گالن ها به دستگاه است. این دستگاه امکان اتصال مستقیم از قیمت خروجی به نوار نقاله جهت استفاده jet-printer  و اتصال به شیرینگ پک تونلی را دارا می باشد.

دارای 6 نازل (و به سفارش مشتری تا  48 نازل ) مجزای متصل به مخزن از جنس پلی اتیلن که مقاوم در برابر مواد اسیدی و خورنده می باشد . سنسور قبل از پرکن و فرمان برای هر نازل مجزا (در صورت قرار ندادن بطری در دستگاه شیر نازل باز نخواهد شد جهت جلوگیری از ریزش مواد اسیدی) .

زمان دربندی قابل کنترل از طریق تایمر می باشد و هد دربندی دارای واشر از جنس سیلیکون جهت کاهش فرسودگی درب بطری ها و کیفیت بهتر دربند هست که در نوع خود بسیار بی نظر می باشد.دستگاه مجهز به اینورترجهت تنظیم بسیار آسان سرعت چرخش سینی و کنترل از طریق ولم روی پنل تابلو برق سیستم مکانیکی انتقال بطری روی نوار نقاله جهت اتصال دستگاه به ماشین آلات وابسته مانند لیبل زن , جت پرینتر و شیرینگ پک تونلی می باشد.

مشخصات کلی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

  • اسکلت از جنس قوطی آهن ۵۰ در ۵۰ با روکش رنگ اپوکسی
  • روکش دستگاه PVC
  • مخزن ۱۵۰ تا 1500 لیتری PVC به سفارش مشتری
  • دارای سه متر نوار نقاله مجهز به اینورتر
  • جهت تنظیم دور موتور
  • سیستم دکل پنوماتیک
  • تابلو برق از جنس پلی استر ضد جرقه مجهز به PLC
  • نازل ها از جنس پلی اتیلن ی

ضمانت و  خدمات پس از فروش کلی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت دستگاه و قطعات به کار گرفته شده در آن می باشد و همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

فروش ویژه دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی 30% تخفیف

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

ماشین سازی شهاب صنعت بار دیگر دست به تولید نسل جدید از دستگاه های پرکن بر اساس تقاضا و نیاز بازار نمود این بار با ابتکار و خلاقیت مثال زدنی خود دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی را با بهترین کیفیت قطعات با 30% تخفیف بدون واسطه در اختیار تولید کنندگان و صنعتگران گرامی قرار داده است.

هموطن گرامی و تولید کننده بزرگوار در صورتی که تصمیم و نیاز به پر کردن ظروف لیوانی از جمله پر کردن ظروف لیوانی دوغ - پر کردن ظروف لیوانی شیر - پر کردن ظروف لیوانی ماست - پر کردن ظروف لیوانی خوشکبار و یا هر نوع لبنیات دیگر دارید قطعا بدانید آنچه که شما نیاز دارید یک عدد دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی می باشد. ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه های بسته بندی و پرکن هم اکنون شهرت جهانی دارد.

دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با قیمت باور نکردنی و با کیفیت غیر قابل مقایسته نمونه های مشابه داخل و خارج طراحی و بومی سازی شده و صفر تا صد آن در داخل مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت ساخته شده است. اگر تصمیم به خرید این محصول را دارید لطفا و حتما قبل از خرید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید تا ضمن ارائه لیست قیمت دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی بر اساس تعداد نازل که خود بستگی به حجم تولید شما دارد مشاوره های لازم داده شود و دستگاه مورد نظر خود را بی واسطه با 30% تخفیف خریداری نمایید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 -09155221774 

1- معرفی دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی با تعداد نازل دلخواه بر اساس درخواست مشتری در ماشین سازی شهاب صنعت طراحی شده برای پر کردن مواد غذایی از قبیل ماست ،کشک ،سس ، خامه ، دوغ ، آب معدنی و ... در ظروف لیوانی ساخت شده است که مناسب برای شرکت های صنایع مواد غذایی می باشد.

خرید دستگاه پرکن لیوانی در انواع متعددی از سیستم ها و هم چنین اشکال ظاهری، امکان پذیر می باشد. صنایعی که به تولید انواع محصولات لبنی مشغول هستند، عمدتا از انواع دستگاه پرکن لیوانی، کاربرد های گسترده ای را به عمل می آورند. به منظور این که انجام امور در خطوط تولید و بسته بندی که وظیفه آن ها، عرضه محصولات مختلف و هم چنین مورد نیاز به شکل فرآوری شده و آماده است، با سرعت و دقت بیشتری صورت پذیرد، استفاده از دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی اهمیت یافته است.

گفتنی است یکی از انواع دستگاه های پرکن که تا به حال مورد کاربرد در بسیاری از صنایع واقع شده و نتایج بسیار مفیدی را نیز به ارمغان آورده است، دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی می باشد. این دستگاه هم اکنون با بالاترین سطح کیفی در ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و تولید شده است. عمدتا خرید دستگاه پرکن لیوانی توسط صنایع تولید و بسته بندی مواد لبنی و صنایع بسته بندی عرقیات خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد.

هم چنین می توان گفت که دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت برای لیوان هایی به شکل 1- لیوان های چهار گوش 2- لیوان سه گوش 3- لیوان گرد مورد کاربرد واقع می شود. البته دستگاه پرکن ظروف لیوانی به دو صورت خطی و روتاری در این مجموعه طراحی و تولید شده است که هر دو نمونه با30% تخفیف هم اکنون در دسترس بوده که مشتریان عزیز می توانند به صورت مستقیم از این مجموعه و بدون واسطه خریداری نمایند.

2- خرید دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه پرکن لیوانی با طراحی منحصر به فرد و ساختار بسیار قدرتمندی که توسط تولید کنندگان توانا در آن اعمال شده است، قادر به پر کردن و سیل کردن انواع ظروف لیوانی با اندازه ها و شکل های گوناگون بوده و بدین ترتیب توسط صنایع محصولات لبنی و صنایع دیگر، مورد تهیه و خریداری قرار می گیرد. با خرید دستگاه پرکن لیوانی عملیات لازم توسط صنایع تولید کننده، با موفقیت و به سرعت انجام خواهد پذیرفت. ضمن این که می توان بیان داشت که دستگاه مورد نظر، برای لیوان های شیشه ای و لیوان های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

3- مشخصات دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

  • خشاب لیوان گذار ۶ لاین با ظرفیت ۴۸۰ لیوان و قابلیت وکیوم لیوان ها جهت بارگیری داخل قالب دستگاه.
  • دارای سنسور شناسایی لیوان جهت پر کردن یا نکردن مواد.
  • شش عدد نازل فیلتردار متصل به مخزن جهت cip با کیفیت بهتر و بدون آلودگی امکان سفارشی سازی براساس حجم تولید مشتریان.
  • خشاب فویل گذار از نوع وکیوم با مصرف باد کم.
  • هر خشاب فویل گذار مجهز به سنسور جهت تعیین اتمام فویل و دستور خاموش شدن دستگاه و بارگذاری مجدد.
  • پرس فویل با المنت ۱۲۰۰ سیلکن مجهز به ترموکوپل مجزا جهت تنظیم دقیق دما از طریق ترموسات.
  • سیستم مکانیکی انتقال ظروف روی نوار نقاله ۲٫۵ متری و از آنجا بر روی میز ترافیک.
  • سیستم cip جهت شستشوی تمام اتومات مسیرهای درگیر با مواد.
  • سیستم مدیریت دستگاه توسط plc مجهز به نمایشگر HMI
  • این دستگاه برای ظروف با دهانه های ۱۲۵ و ۹۵ و ۷۵ طراحی شده است.
  • ظرفیت تولید ۳۵۰۰ در ساعت
  • وزن دستگاه:800 کیلو گرم
  • برق مصرفی: 7kw
  • ابعاد: 450cm, 270cm, 230cm
  • باد مصرفی: 9 بار

4- ضمانت و گارانتی دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید و ساخته شده در ماشین سازی شهاب صنعت در جهت جلب رضایت مشتریان و همچنین رفع دغدغه ها و نگرانی این عزیزان از باب پشتیبانی و خدمات پس از فروش عرض می نماییم که دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط می باشد و همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش هدیه به خریداری محترم می باشد.