ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

ماشین سازی شهاب صنعت نسل جدید و فوق العاده ایی از انواع مخازن استیل پروسس دوجداره را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت وارد بازار نمود. در این مقاله به طور مفصل خصوصیات – انواع این مخازن – شکل های ظاهری مخازن استیل پروسس دوجداره و کاربردهای این نوع از مخازن تولیدی این شرکت را بیان خواهیم نمود لطفا تا پایان با ما همراه باشید .

شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع مخازن استیل پروسس دوجداره اکنون باکیفیت ترین نوع از این محصول را با شرایط ویژه و بالاترین سطح کیفیت و تا 30% تخفیف طراحی ، تولید و وارد بازار نموده است.

صنعتگر گرامی ماشین سازی شهاب صنعت تجربه 25 ساله خود را در جهت تولید با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع مخازن استیل پروسس دوجداره به کار گرفته است به خوبی با شرایط اقتصادی امروز کشور آگاه است تلاش نموده است سود خود را به حداقل ممکن برساند اما کیفیت را کاهش ندهد آسوده خاطر با ما تماس بگیرید و از مشاوره مدیران این مجموعه عظیم بهرمند شوید .قطعا با کیفیت ترین و ارزانترین این مخازن هم اکنون در شهاب صنعت از صفر تا صد طراحی , تولید و روانه بازار می شود.

مخازن استیل پروسس دوجداره چیست؟

مخازن استیل پروسس یا دوجداره جهت گرم کردن بصورت غیر مستقیم مواد غذایی استفاده میگردد مخازن بر اساس میزان حجم ضخامت ورق تغییر میکند به عبارتی هرچقدر حجم مخزن بزرگتر باشد ضخامت بدنه مخزن و کف افزایش پیدا میکند مخازن پروسس از سه جداره تشکیل شده که جداره وسط بایستی شانه تخم مرغی باشد و همچنین دارای موتور و گیربکس متناسب با حجم مخزن بکار گرفته شود.

gEHhSOpKbT

در صنایع غذایی ، دارویی و شیمیایی برای تولید و فرآوری محصولات از مخازن استیل پروسس دوجداره استفاده میگردد . با توجه به اینکه هر محصول برای عمل آوری یا فرآوری به فرآیند های چند مرحله نیاز دارد به همین جهت مخازن استیل کاربردی در این صنایع به جهات مختلف دارای شرایط کارکرد متفاوتی میباشد .
مخزن استیل یکی از مهمترین عناصر در خط تولید صنایع بهداشتی و غذایی و حساس شمرده می شود. مخازن استنلس استیل بر خلاف فولاد های معمولی همچون ورق سیاه ( ST-37 or ST-52) مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی از خود نشان می دهد که این مشخصه سبب گردیده که برای نگهداری، انباشت، ذخیره، عمل آوری سیالات در صنایعی همچون :

  1. • تولید صنایع غذایی
  2. • تولید محصولات لبنی
  3. • تولید عرقیات گیاهی
  4. • صنایع داروسازی
  5. • صنایع نظمی و امنیتی
  6. • صنایع اتمی و .....

مصرف فوق العاده ویژه ای داشته باشد.

ماشین سازی شهاب صنعت آماده ارائه خدماتی همچون مشاوره، طراحی ، تولید و نصب مخزن استیل بمنظور نگهداری سیالات حساس در هر ابعاد و مشخصات با توجه به نیاز کارفرمایان محترم می باشد. در صنعت بخش طراحی و تولید مخزن علی الخصوص مخزن استیل به موارد بسیاری در پروسه های صنعتی برخورد می کنیم که مهمترین موارد این مخازن استیل نیازمند به پایداری بیشتری در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیاز دارند در این مواقع پاسخ مناسب مخزن استنلس استیل می باشد . مزیت اصلی استیل : این آلیاژ بر خلاف فولاد های معمولی و عادی در مقابل هوا و رطوبت زنگ نمی زند.

استفاده و مشخصات مخازن استیل پروسس دوجداره جهت استفاده در صنایع غذایی

در صنایع غذایی برای فرآوری و عمل آوری یک محصول نیاز به دما دهی جهت میکس و یا اشباح نمودن دو یا چند فرمول میباشد . مثلا برای تولید شربت باید آب ، اسانس ، شکر و رنگ دهنده های مجاز با یکدیگر در دمای 55 تا65 درجه میکس شوند ، سپس به جهت میکروب زدایی و مدت ماندگاری بیشتر عمل پاستوریزاسیون در دماهای 76 الی 86 درجه انجام میگیرد و پس از آن جهت بسته بندی دمای آنها به 4 الی 45 درجه سانتیگراد تقلیل می یابد . تمام این عملیات فرآوری شربت در مدت زمان محدودی و در یک مخزن استیل باید انجام پذیرد و از انجاییکه به خدمت شما عرض شد در این فرآیند دو بار دما افزایش یافته و یک بار کم گردیده است ،توام با اینکه مدام در حال میکس شدن بوده است.

برای انجام این فرآیند میبایست مخزن استیل مورد نظر از لایه هایی برای عبور دادن سیال گرم و سرد برخوردار باشد . برای عبور دادن بخار و آب سرد چیلر یا آیس بانک از دور این نوع مخازن استیل یک لایه با تحمل فشار بخار و تنش حرارتی سرمایی طراحی میگردد ، سپس جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی در هنگام تولید محصول یک لایه محافظ گرمایی استیل بر روی آن به همراه عایق های مورد نیاز طراحی میگردد . حال پس از پایان کار طراحی میبینیم که ما دارای یک مخزن استنلس استیل به سه جداره هستیم که هر یک عمل مربوط به خود را انجام میدهند و دارای میکسر و همزن تمام استیل نیز میباشند .

استفاده و مشخصات مخازن استیل پروسس دوجداره جهت استفاده در صنایع دارویی

در صنایع دارویی هم به همین شکل برای ساخت محصولات دارویی و اسپانسیون ها و یا قرص های خاصی از مخازن سه جداره استفاده میگردد و مجدداً عملیات بالا در شرایط فرمولاسیون تولید انجام میپذیرد تا از چند محصول متناوب و غیر همسان یه محصول فرآیند تولید گردد . شایان ذکر میباشیم که استانداردهای تولید مخازن در صنایع دارویی با صنایع دیگر متفاوت میباشد و میبایست قسمت های ورودی و خروجی اتصالات مخازن دارویی به همراه سطوح داخلی و خارجی از استانداردهای پولیش کاری و الکتروپولیش خاصی بهره ببرند .

استفاده و مشخصات مخازن استیل پروسس دوجداره جهت استفاده در صنایع شیمیایی

در صنایع شیمیایی فرآیند های متفاوت تری وجود دارد و سختی کار نیز بیشتر میباشد ، با توجه به اکثر فرآیند های شیمیایی که در جهان انجام میگیرد این محصولات دارای PH های بالا و متفاوتی هستند که این خصیصه آنها باعث بروز مشکلاتی برای مخازن استیل کاربردی در این صنایع میگردد . برای کنترل این خورندگی در بدنه داخلی و خارجی از آلیاژهای متفاوت تر استیل که مقاوم در برابر خورندگی هستند ( استنلس استیل 316 ) استفاده میگردد . نوع فرآیند به همان شکل میباشد ، ولی دما ها و نوسانات خیلی متفاوت تر از صنایع غذایی و دارویی میباشد . در بعضی از محصولات تولیدی شیمیایی دما مورد نیاز تا 360درجه سانتیکراد بالا رفته و امکان این وجود دارد که محصولی دیگر دمای 30- درجه سانتیگراد را نیاز داشته باشد ، به همین جهت طرایح و ساخت مخازن سه جداره و یا پروسس تانک استیل در صنایع شیمیایی متفاوت تر میباشد .

74YQyrZVwq

انواع مخازن استیل پروسس دوجداره از نظر شکل ظاهری

ساخت مخزن استیل عموما از لحاظ معماری و طراحی به چند بخش اصلی و اساسی تقسیم بندی می شود. مخزن استیل کروی ، مخزن استیل مکعبی ، مخزن استیل استوانه ای ، مخزن استیل مخروطی و یا ترکیبی از تمامی اشکال هندسی از انواع شکل های مختلف مخازن استیل می باشند.

موارد استفاده مخازن استیل دوجداره و سه جداره :

به جهت اینکه از مخزن استیل در مقابل اتش سوزی و یا انتقال حرارت به هر نحوی جلوگیری شود از مخزن استیل دو جداره و یا مخزن استیل سه جداره استفاده می شود. همچنین اینگونه از مخازن اگر در محلی باشند که به ناچار در معرض حرارت باشند نیز می توان از مخزن استیل دوجداره و مخزن استیل سه جداره استفاده نمود .
همچنین مخزن استیل کاربری های مختلفی همچون استفاده در ذخیره مواد غذایی، دارویی، مواد صنعتی و موادی مانند سوخت و مشتقات آن دارد. تمامی این گزینه ها طراحی منحصر به فرد و خاص خود را می طلبد که باید لحاظ شود. در صورت اعمال فشار درون مخزن استیل به آن ها مخزن استیل تحت فشار اطلاق می شود.
این نوع از مخازن چه از نظر طراحی و چه از نظر جایگاه نصب ، دقیقا بر طبق نظر کارفرما صورت خواهد گرفت به طوری که تمامی نیاز های مشتریان را برطرف سازد.

مزیت های مخازن سه جداره استیل شهاب صنعت

  1. پاکسازی تمامی میکروب‌ها و باکتری‌ها
  2. مجهز به کنترلگر دما و مصرف انرژی
  3. عدم ایجاد رسوب در پروسس تانک
  4. بهره گیری از استاندارد ISO9001
  5. تولید به صورت بهداشتی
  6. قابلیت شستشوی آسان
  7. پخت سریع فرآورده‌ها
  8. مجهز به شیر تخلیه
  9. کم مصرف و باصرفه
  10. حمایت و پشتیبانی
  11. عدم اتلاف حرارت
  12. ساخت مخازن استیل ما به صورت سفارشی خواهد بود ما آخرین تکنولوژی طراحی و ساخت مخزن استیل را به کار می گیریم
  13. ارایه اسناد مخازن ساخته شده
  14. فرآیند سختگیرانه کنترل کیفیت و تضمین کیفیت
  15. مخازن استیل تحت فشار و مخازن استیل تولیدی مطابق با کد و استاندارد های جهانی می باشد
  16. به این دلیل که ما میدانیم هر یک از کاربردهای مخازن استیل منحصر به فرد است ما مخازن را به صورت اختصاصی طراحی می نماییم .
  17. بنابراین شما هرگز نیاز نخواهید داشت تا فرآیندهای تولید خودتان را با تولیدات ما سازگار نمایید

جهت ساخت مخازن استیل پروسس دوجداره در شهاب صنعت ، قیمت ، لیست قیمت و شرایط شما می بایست نکات زیر را در نظر بگیرید.

جهت ارائه قیمت واقعی چندین فاکتور مهم باید مشخص شود تا بتوان قیمت نهایی را ارائه نمود که در زیر این موارد لیست شده است:

  1. ظرفیت مورد نیاز
  2. فشار کاری سیستم
  3. نیاز یا عدم نیاز به میکس سیال داخل مخزن
  4. سایدگلس
  5. ارتفاع پایه ها
  6. تعداد و سایز ورودی
  7. تعداد و سایز خروجی
  8. دریچه بازدید | هندهول یا منهول
  9. قطر دریچه بازدید
  10. وجود یا عدم نیاز به نردبان
  11.     مکانیکال پولیش و الکترو پولیش سطح مخازن تا کمتر از ۱۰ میکرو اینچ Ra
  12.     طراحی ثابت یا متحرک مخزن
  13.     مخروط ، شیب و مقعر بودن کف مخزن استیل
  14.     ثابت یا متحرک بودن درب مخزن
  15.     نوع ورودی و خروجی شامل سایز و محل استقرار
  16.     پوشش سرمایش و گرمایش مخزن استیل
  17.     لوازم جانبی مختلف شامل روشنایی ، ساید گلاس ، دستگیره ، سنسور ، شیرهای نمونه گیری ، اتصالات برای ابزار دقیق

این شرکت توانایی تولید مخزن استیل تک جداره و مخزن استیل دو جداره و مخزن استیل پروسس و مخزن استیل ۳۱۶ و مخازن استیل دارویی و مخازن استیل شیر و مخازن استیل تحت فشار را دارا می باشد

  • m. rs

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی