ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

روزانه بارها و بارها در اینترنت این عبارت جستجو می شود " بهترین دستگاه آب شیرین کن خانگی کدام است" ماشین سازی شهاب صنعت که خود بزرگترین تولید کننده دستگاه آب شیرین کن خانگی می باشد بدون هیچ تعصبی و با نظر گرفتن تمام شرایط یعنی قیمت و کیفیت به شما پیشنهاد میدهد که کدام دستگاه را خریداری نمایید.   

از شما خواننده گرامی تقاضا می شود که قبل از آنکه به معرفی بهترین دستگاه آب شیرین کن خانگی و انواع مختلف این نوع از دستگاه ها بپردازیم در حد یک پاراگراف با ماشین سازی شهاب صنعت آشنا شوید:

شرکت بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت بیش از 25 سال می باشد که در تولید انواع ماشین آلات صنعتی از جمله تولید بهترین دستگاه آب شیرین کن خانگی فعال می باشد. در حال حاضر یکی از قدیمی ترین ماشین سازی های ایران شرکت شهاب صنعت می باشد. تولیدات این کارخانه بزرگ ماشین سازی همواره دو خصوصیت داشته و دارد 1- بالاترین سطح کیفیت محصول و تمامی قطعات به کار گرفته در آن 2- پایین ترین قیمت ممکن در بازار. 

به عبارت دیگر شما خواننده گرامی اگر مثلا یک دستگاه آب شیرین کن خانگی از شرکت شهاب صنعت خریداری نمایید در حقیقت اولا با کیفیت ترین این دستکاه را از جهات مختلف از جمله قطعات جانبی و به کار رفته در آن را خریداری نموده ایید و دوما این دستگاه با کیفیت را ارزانتر از تمام تولید کنندگان سطح کشور خریداری کردید.

در همین راستا شما می توانید هر نوع سوال و دغدغه خود را در جهت خرید بهترین دستگاه آب شیرین کن خانگی با یکی از شماره های زیر درمیان بگذارید تا متخصصان مربوطه به صورت 100% رایگان همه آنچه را که لازم هست شما قبل از خرید این نوع از دستگاه بدانید به شما ارائه نمایند.  09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

حال با توضیحات فوق اجازه دهید برویم سراغ موضوع اصلی این مقاله یعنی بهترین دستگاه آب شیرین کن خانگی

 همانطور که می دانید یکی از مهم‌ترین عواملی که بر سلامت انسان تأثیر می‌گذارد، آب آشامیدنی است. همه‌ی ما روزانه میزان قابل توجهی آب را از طریق آب خوردن، چای، قهوه، غذا و... مصرف می‌کنیم و این مایع حیاتی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کند. بنابراین لازم هست بدانیم که آبی که در طول روز در حال استفاده از آن هستیم چه قدر سالم هست و آیا املاح مفید و لازم را دارد ؟ آیا مواد سرطان زا از آن حذف شده است ؟
سالهاست که یکی از وسایلی که در بین عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند به آن هدف اصلی یعنی آب تصفیه شد و شیرین سالم دست یابند ، دستگاه آب شیرین کن خانگی می باشد. اما نکته مهم این هست برندهای مختلفی از این دستگاه در جهان تولید می شود بعضی از آنها بسیار گران قیمت اما با کیفیت و بعضی ارزان و بی کیفیت هستند اما در بین این دو گروه ، گروهی دیگر از تولید کنندگان و برندهای دستگاه آب شیرین کن خانگی هستند که هم قیمت بسیار مناسب دارند و هم اینکه بسیار با کیفیت هستند.

معرفی انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی

اگر بخواهیم برندهای موجود دستگاه آب شیرین کن خانگی را نام ببریم میتوان 1-تولیدات شرکت های ایران 2- تایوان 3- کره 4- ژاپن 4- چین -5 بعضی از کشورهای اروپایی

که در این میان معرفترین آن برندهای تایوان هستند که در بازار ایران به صورت گسترده فعال می باشند.

دستگاههای تصفیه آب در بازار با برند های زیادی موجود هستند . روی بسیاری از آنها نوشته شده MADE IN TAIWAN. اما باید سعی نمایید اصل بودن و تقلبی نبودن آن تحقیق نمایید . اما چگونه متوجه بشویم ؟ ابتدا به کلیه قطعات دستگاه نگاه کنید . کلیه قطعات باید دارای 1 برند باشند و اگر اینگونه نبود به اصل بودن دستگاه شک کنید( پمپ، بدنه ، ترانس و ... ) . در اینترنت آن برند را به صورت انگلیسی جستجو کنید . ببینید برای آن برند سایت معتبری از کمپانی وجود دارد؟ اگر سایتی معتبر موجود نباشد به اصالت آن برند شک کنید . مثلا دستگاه با برند FLUXTEK که شما میتوانید سایت fluxtek.com را مشاده نمایید و به اصالت آن پی ببرید . اما دستگاهای با برند TEC ، هیچ سایت معتبری از کمپانی سازنده ندارند .

البته امروزه در انواع مراکز فروش دستگاه آب شیرین کن خانگی ، مدل ها و مارک های متفاوتی از این دستگاه های آب تصفیه کن مشاهده میکنیم که هر کدام کارایی خاص خود را دارند . برخی کمتر و برخی بیشتر آب آشامیدنی را درگیر میکنند تا سلامت آب را تا حد توان خود بالا ببرند .

 اما قطعا برای خرید آب شیرین کن خانگی ، به فکر میافتید که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی چیست ؟ و در میان انواع آب شیرین کن خانگی کدام بهتر است ؟ طبیعی است که برای سلامت آب آشامیدنی خود و خانواده خود بهترین مدل را فراهم کنید . ما به شما تمام مدلهای دستگاه تصفیه آب آشامیدنی را توضیح و بهترین ها را معرفی میکنیم . در ادامه با ما همراه باشید.

انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی دارای ساز وکار تصفیه آب چند مرحله‌ای هستند که در انواع مختلف از ۲ تا ۱۱ مرحله‌ای در بازار وجود دارند. در این دستگاه‌ها آب در هر مرحله از یک فیلتر می‌گذرد و فیلترها هر کدام کار ویژه‌ی معینی دارند. فرآیند کلی در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی چند مرحله‌ای به این صورت است که در ابتدا ذرات بزرگ فیزیکی و آلاینده‌هایی با مولکول‌های بزرگ از آب جدا می‌شوند و در مراحل بعد به ترتیب رنگ، بو، آلاینده‌های شیمیایی و باکتری‌ها از بین می‌روند. در بعضی از دستگاه‌ها در مراحل پایانی نیز خواص قلیایی به آبی اضافه می‌شود که در سلامتی انسان تأثیر بسزایی دارد.

آب شیرین کن خانگی ، به چند دسته بندی مختلف تقسیم میشوند . برخی ساده و برخی پیچیده تر کار تصفیه آب خانگی را انجام میدهند . انواع آب تصفیه کن خانگی در دسته بندی های زیر تقسیم میگردند که مختصر در رابطه با هر کدام به شما توضیحاتی خواهیم داد :

1- دستگاه آب شیرین کن خانگی سرشیری
2- دستگاه آب شیرین کن خانگی رومیزی کلمنی
3- دستگاه آب شیرین کن خانگی زیرسینکی
4- دستگاه آب شیرین کن خانگی ورودی آب ساختمان
5- دستگاه آب شیرین کن خانگی اسمز معکوس RO
6- دستگاه آب شیرین کن خانگی سه مرحله ای
7- دستگاه آب شیرین کن خانگی شش مرحله ای
8- دستگاه آب شیرین کن خانگی هفت مرحله ای یونیزه قلیایی


در ادمه هرکدام از دستگاه های فوق را مختصر توضیح خواهیم داد اما قبل از آن بهتر است با بهترین روش تصفیه آب خانگی آشنا شوید

بهترین روش تصفیه آب خانگی

دستگاه های زیادی با روش های گوناگونی نظیر تصفیه آب الترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن uf ، تصفیه آب ماورابنفش uv و دستگاه تصفیه آب خانگی RO به روش اسمز معکوس در مراکز فروش تصفیه آب در تهران و کرج البرز به فروش میرسند . دستگاه تصفیه بدون پمپ و مخزن، آب آشامیدنی را تصفیه نمیکند و در واقع در کاهش سختی آب تاثیری نخواهد داشت زیرا این دستگاه ها به صورت 6 مرحله ای و تنها با چند فیلتر سری شده به هم عرضه میگردند و توانایی چندان بالایی در افزایش کیفیت آب آشامیدنی نخواهند داشت.
در حال حاضر بهترین راه تصفیه آب آشامیدنی خانگی ، دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس است که دارای پمپ برقی، مخزن ذخیره تحت فشار و همچنین فیلتر اصلی ممبران است که توانایی حذف تمام املاح مضر آب نظیر نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را تا 0,0001 میکرون دارد. این دستگاه ها اغلب به صورت 6 مرحله ای، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی و 8 مرحله ای اکسیژن ساز یا ماورابنفش تولید و به بازار عرضه میگردند و مهد تولیدات این تکنولوژی نیز کشور تایوان بوده به همین جهت بهترین نوع تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میشود. فیلتر های مراحل اول تا سوم سیستم تصفیه آب اسمز معکوس ، مراحل پیش تصفیه هستند که املاح درشت و کلر آب را حذف مینمایند و همچنین از فیلتر اصلی ممبران نیز محافظت میکنند . مرحله چهارم این دستگاه ها ، اساس کار سیستم اسمز معکوس محسوب میشوند و تمام املاح مضر آب در این مرحله به پساب فاضلاب هدایت میشود و مولکول آب به مخزن ذخیره رفت.
مرحله پنجم و ششم فیلتر تصفیه آب دارای دو فیلتر قدرتمند بوده که بو، طعم و رنگ آب را بهبود داده و یک آب شیرین کن خانگی محسوب میگردد و همچنین املاح مفیدی نظیر کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را به آب اضافه مینماید . معمولا بهترین مدل تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی 7 مرحله ای است که با افزایش سطح PH آب آشامیدنی ، خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی برای بدن انسان به ارمغان می آورد.

دستگاه آب شیرین کن خانگی سرشیری

یک دستگاه آب تسفیه کن خانگی سرشیری ، تنها از یک فیلتر ساده الیافی ساخته شده است و سر شیر ظرفشویی شما نصب میگردد . این دستگاه ها فقط برای تصفیه املاح درشت آب ، همان املاحی که در کتری رسوب میکنند مناسب هستند و نمیتوان برای نوشیدن آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده روی این گونه دستگاه های یک مرحله ای حساب باز کرد . در واقع این دستگاه ، تنها کار فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس ، که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران به شمار میرود را انجام میدهند .

 

8BnvQSsTKo

دستگاه آب شیرین کن خانگی کلمنی رومیزی

دستگاه آب شیرین کن کلمنی ، مزایای بسیار زیادی دارد ، تا قبل از ورود یخچال های یخ ساز و دارای مخزن آب آشامیدنی به بازار لوازم خانگی ، کلمن یا فلاسک روی اوپن تمام خانه های ایرانی یافت میشد اما الان با وجود این یخچال ها کمتر کسی از کلمن استفاده میکند . یک دستگاه تصفیه آب کلمنی ، میتواند تا حدودی املاح درشت آب را حذف و تصفیه کرده ، کلر و مواد جانبی کلر را هم تصفیه کند ، اما باز بهترین سختی آب آشامیدنی را با این دستگاه ها دریافت نخواهید کرد . یعنی املاح مضری همچون نیترات و نیتریت که سرطان زا هستند با دستگاه تصفیه آب کلمنی تصفیه نمیشوند و در آب آشامیدنی باقی خواهند ماند . به علاوه ظرفیت آبدهی دستگاه تصفیه آب کلمنی بسیار کم است و نهایتا 14 لیتر آب تمیز شده به شما تحویل خواهد داد ، که آن هم باید یک شب تا صبح در مخزن تصفیه آب رومیزی مانده باشد تا تصفیه گردد .

 

VwQ86hcyRY

دستگاه آب شیرین کن خانگی ورودی ساختمان

انواع دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان ، از تک مرحله ، دو مرحله ای ، سه مرحله ای گرفته تا آب شیرین کن ورودی ساختمان نیمه صنعتی که در حجم 400 گالن یعنی 1200 لیتر در شبانه روز به بالا آب کل ورودی واحد یا کل ساختمان را تصفیه میکنند . این دستگاه ها تایوانی هستند و به آب شیرین کن خانگی تایوانی ورودی ساختمان نیز معروفند . این آب شیرین کن های صنعتی و نیمه صنعتی تایوانی اصل ، خواص و مزایای زیادی دارند اما از معایب آنها میتوان به این نکته اشاره نمود که مقرون به صرفه نیستند . زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی ورودی ساختمان شما زود به زود خواهد بود و هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی شما نیز زیاد میشود . علاوه بر اینکه در بسیاری مواقع نیاز به تصفیه کل آب ورودی ساختمان نیست و در حد آشامیدن و پخت و پز کفایت میکند .

 

VO9QAe4oai

دستگاه آب شیرین کن خانگی اسمز معکوس RO

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ، از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس استفاده میکند زیرا فناوری دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس ، بروزترین شیوه تسویه آب آشامیدنی در دنیا شناخته شده است . زیر مجموعه یک دستگاه تصفیه آب خانگی خوب RO انواع دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای ، دستگاه تصفیه آب قلیایی هفت مرحله ای ORP و آب شیرین کن خانگی هشت مرحله ای ماورا بنفش UV است . خیلی عزیزان سوال میکنند که آیا دستگاه تصفیه آب خانگی مفید است ؟ یا دستگاه تصفیه آب خانگی ضرر دارد ؟ پاسخ اینجاست دستگاه تصفیه آب خانگی حذف نیترات ، که میتواند تمام املاح مفید و مضر موجود در آب آشامیدنی را حذف کرده و املاح مفید را به آب آشامیدنی اضافه کند ، دستگاهی بسیار مفید است که کیفیت آب را به استاندارد سختی آب آشامیدنی میرساند .

مرکز تولید انواع آب شیرین کن اسمز معکوس کشور تایوان بوده و هست به همین جهت از بهترین مدل های آب تصفیه کن خانگی میتوان به دستگاه تصفیه آب CCK ، دستگاه تصفیه آب سافت واتر و دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان اشاره نمود که مدلهای شش هفت و هشت مرحله ای دارند و کیفیت قطعات آنها بسیار مرغوب است . این سیستم های آب تصفیه کن ، به علت وجود فیلتر پست کربن که بو و طعم آب آشامیدنی را بهبود میدهد به آب شیرین کن خانگی مشهورند .

آب شیرین کن خانگی RO ، با اشباع شدن فیلتر ها نیاز به تعویض فیلتر آب شیرین کن خانگی پیدا خواهند کرد ، معمولا فیلتر های پایینی که فیلتر پیش تصفیه یا Pre-Filter نامگذاری میشوند باهم عوض میشوند و فیلتر های بالایی آب شیرین کن خانگی نیز که فیلترهای اصلی دستگاه به شمار میروند به صورت پک شده و با هم تعویض فیلتر میگردند .

بهترین آب شیرین کن خانگی اسمز معکوس چیست ؟

همیشه بین شش مرحله ، هفت مرحله و هشت مرحله یو وی دار بودن دستگاه آب شیرین کن سوالات بسیاری است که کدام بهتر است و کدام یک از اینها کامل تر آب آشامیدنی را تصفیه میکنند ؟ پیشنهاد ما به شما انتخاب دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای قلیایی است . این آب شیرین کن قلیایی 7 مرحله ای ، آب آشامیدنی را کاملا آب مقطر میکند سپس آب را شیرین کرده ، املاح مفید را اضافه میکند و در آخر ، ph آب را مقداری افزایش میدهد تا از خواص آب آشامیدنی قلیایی بهره مند گردید . آب آشامیدنی قلیایی به فواید نوشیدن آب تصفیه شده می افزاید .

در پایان مجددتاکید می نماییم حتما بابت دریافت لیست قیمت و مشاوره با متخصصان ماشین سازی شهاب صنعت ارتباط برقرار نمایید

  • m. rs

نظرات  (۱)

  • فروش ویژه برترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی
  • تشخیص دستگاه‌های اصل از دستگاه‌های تقلبی کار دشواری است و افرادی که در این زمینه متخصص نباشند، به سختی می‌توانند از عهده چنین کاری برآیند؛ بنابراین راهکار عملی آن است که دستگاه تصفیه آب مورد نیاز خود را از جاهای مطمئن و معتبر خریداری کنیم. یکی از شرکت‌های شناخته شده و معتبر در زمینه واردات و عرضه دستگاه‌های تصفیه آب، شرکت راد گستر نوین است که با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه دستگاه‌های تصفیه آب و هوا بهترین محصولات را به مشتریان عرضه می‌کند.

    فروش سیستم‌های تصفیه آب خانگی شامل سیستم‌های تصفیه اسمز معکوس RO، سیستم‌های تصفیه قلیایی ORP و سیستم‌های تصفیه فرابنفش UV از جمله محصولاتی هستند که توسط این شرکت به قیمت بسیار مناسب به صورت نقد و اقساط و به همراه گارانتی طلایی ارائه می‌شوند. خرید از شرکت رادگستر نوین به‌صورت تلفنی و اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت رادگستر نوین ضمن آشنایی کامل با مدل‌های مختلف دستگاه‌های تصفیه آب و ویژگی‌های آن‌ها خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

    شایان ذکر است که محصولات شرکت راد گستر نوین دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش مادام‌العمر بوده و کلیه خدمات مربوط به ارسال و نصب دستگاه نیز توسط متخصصان شرکت به صورت رایگان انجام خواهد شد.

    منبع: خبرگزاری مهر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی