ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

دستگاه تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق 30% تخفیف

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ق.ظ | m. rs | ۰ نظر

مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت به عنوان بزرگترین با سابقه ترین و برترین تولید کننده انواع دستگاه های پرکن بسته بندی دربگذار شستشو و ... در ایران با 25 سال سابقه درخشان هم اکنون نسل جدیدی از انواع دستگاه های تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق را وارد بازارهای داخلی و خارجی نموده است نکته مهم در مورد این نوع از دستگاه ها امکان تولید سفارشی بر اساس میزان و حجم ظرفیت تولید کارخانه و کارگاه مورد نظر می باشد.

یکی از افتخارات ماشین سازی شهاب صنعت در طی بیش از 25 سال سابقه درخشان این بوده است که تمام تلاش خود را نموده است که با تولید کنندگان به طور مستمر در ارتباط باشد تا بتواند با درک نیازهای جدیدشان نسبت به رفع آن نیاز اقدام نماید.یکی از تقاضاهایی که به مدیران ماشین سازی شهاب صنعت از سوی تولید کنندگان شده بود دستگاه پرقدرت و پرکار تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق بود .

بعد از بررسی این درخواست متخصصین این مجموعه تصمیم گرفتند تا دستگاه تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق را با بهترین قطعات جانبی و با بالاترین سطح استانداردهای جهانی طراحی و در داخل مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت تولید و بومی سازی نمایند.

با افتخار اعلام می نماییم که این دستگاه بسیار پرکاربرد و پرتقاضا هم اکنون تولید و وارد بازار شده است لذا از کلیه عزیزان در صنعت تولید خواهشمند هستیم که در صورتی که تصمیم به خرید این دستگاه را دارید و می خواهید به طور مستقیم با 30% تخفیف آن را خریداری نمایید و یا می خواهید قبل از خرید اطلاعات کامل و جامع از مشخصات و لیست قیمت دستگاه تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق را دریافت نمایید با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 -09155221774 تماس گرفته تا کارشناسان و متخصصین مربوط با کمال میل و مشفقانه مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

1- معرفی و مشخصات دستگاه تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق 30% تخفیف

اکنون می خواهیم به معرفی دستگاه تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق که صفر تا صد آن توسط متخصصان ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و تولید شده است بپردازیم:

دستگاه تری بلوک بطری های PET جهت پرنمودن و بسته بندی مایعات آشامیدنی بدون گاز مورد استفاده گسترده قرار می گیرد . این دستگاه مجهز به بطری شویی 3 مرحله ای به همراه 12 نازل پرکن، خشاب و مخزن دربگذار با ظرفیت 3000 درب و شش هد دربندی بوده و همچنین سرعت دستگاه تری بلوک حداکثر 3800 بطری در ساعت می باشد که این سرعت بسته به حجم بطری و ظرفیت تولید از طریق پنل برق دستگاه به راحتی قابل تنظیم است.

گرچه سرعت 3800 بطری نیازی به ماشین آلات ردیف کن بطری نمی باشد اما دستگاه تری بلوک مجهز به ایر کانوایر بوده و اتصال به ماشین آلاتی همچون blow molding و ردیف کن بطری امکانپذیر می باشد. طراحی متفاوت این دستگاه علاوه برحفظ کیفیت و کارایی تاثیر بسیار بالایی در کاهش هزینه ها داشته و قیمت بسیار مناسب دستگاه بسته به حجم تولید کارخانه یکی از مزایای برتر این تری بلوک می باشد.

شستشوی بطری ها در این دستگاه توسط 3 نازل مجزا انجام می شود.هر نازل مجهز به سنسور جداگانه می باشد که در صورت قرار ندادن بطری در ایر کانوایر شیر نازل آب پاش جهت صرفه جویی آب باز نخواهد شد.با سینک قرار داده شده در زیر نازلهای آب پاش آب داخل بطری های شسته شده از لوله فاظلاب دستگاه خارج می شود و بعد از فیلتر مجدد قابل استفاده خواهد بود.در صورت قرار ندادن بطری در ایر کانوایر تری بلوک دستگاه پس از 10 دقیقه بصورت اتومات خاموش خواهد شد و این زمان از طریق نمایشگر HMI قابل تنظیم می باشد.نازلهای دستگاه تری بلوک جهت پرکردن بطری ها مجهز به لوله تخلیه هوا و بازگشت محصول به مخزن می باشد و برای سرعت بخشیدن به پرکن از پمپ پروانه باز صنایع شیر و لبنیات استفاده می شود.

2- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق 30% تخفیف

دستگاه تری بلوک مایعات ۱۲ نازل مایعات رقیق تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت همانند سایر دستگاه های تولید شده در این مجموعه دارای 3 سال ضمانت و گارانتی کلیه قطعات می باشد. در کنار این ضمانت ماشین سازی شهاب صنعت 10 سال خدمات پس از فروش را در جهت آرامش خاطر و اطمینان به این دستگاه به خریداران محترم هدیه می نماید.

  • m. rs

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی