ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

هموطنان و صنعتگران گرامی نسل جدید و پرکاربرد و با کیفیت از انواع مدل های دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای تمامی خطوط تولید و بسته بندی در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و پیاده سازی شد.

گروه ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع ماشین آلات بسته بندی و دستگاه های شیرینگ پک هم اکنون یکی از محصولات بسیار خاص و ارزان قیمت خود را بدون واسطه از صفر تا صد طراحی و پیاده سازی نموده است و به مشتریان خود با 30% تخفیف واقعی عرضه می نماید.

اگر شما هموطن گرامی در جهت افزایش راندمان خط تولید خود و سرعت بخشیدن به پروسه بسته بندی و شیرینگ پک محصولات خود هستید و می خواهید این کار را با حداقل قیمت و با منصفانه ترین شرایط خریداری نمایید ما دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی تولید شده توسط مهندسین و متخصصین شهاب صنعت را به شما توصیه می نماییم.

بنابراین از شما درخواست می نماییم که قبل از هرگونه اقدامی در جهت خرید این نوع از دستگاه ها حتما و حتما با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا علاوه بر ارائه مشاوره رایگان لیست قیمت دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی را بدون واسطه و با 30% تخفیف و شرایط ویژه به شما اعلام نمایند.

1- معرفی دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

همانطور که میدانید دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی به منظور پوشش دهی جعبه ها و کنار هم قرار دادن دسته ای و تعدادی محصولات استفاده می شود. مدل کوچک آن با مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مناسب مشاغل کوچک نظیر چاپخانه های کتاب، فروشندگان محصولات غذایی، رستوران ها و شیرینی فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه های شیرینگ پک را میتوان به صورت فقط برقی یعنی تک گانه و یا به صورت گازی و برقی طراحی و تولید کرد که این دستگاه در حال معرفی آن می باشیم دارای تونل با انرژی برق است اما می تواند به صورت دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز نیز تولید گردد.

شرینک پک به نوعی بسته بندی اطلاق می شود که با سلفون های پلاستیکی محصولات را پوشش دهی می کند. دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک به کمک یک اپراتور این کار را انجام می دهد. دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز نوع دیگری از این ماشین است که انرژی تونل حرارتی آن توسط نیروی گاز و برق تامین می شود.

از کاربرد این دستگاه می توان به شیرینگ یا بسته بندی نمودن باکس های آب معدنی، باکس نوشابه خانواده، وسایل خانگی، قطعات ماشین و غیره اشاره کرد. این دستگاه می تواند محصولاتی با وزنی سنگین را حمل نماید چرا که در ساخت این دستگاه از فیلمی با جنس پلی اتیلن استفاده شده است. پلی اتیلن پلاستیکی قابل انعطاف، شفاف، حساس به حرارت و مقاوم می باشد.  همچنین دستگاه های شیرینگ پک تونلی در مقایسه با دستگاه های شیرینگ پک کابینی سرعت بالایی دارند.

2- روش کار با دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

جهت کار با دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک، وجود اپراتور در زمان بسته بندی لازم می باشد، کار اپراتور به این صورت است که ابتدا باید محصول مورد نظر را داخل ریل دستگاه قرار داده و سپس پدال دستگاه را فشار داده تا جک های پنوماتیک محصول را به داخل دستگاه هدایت کنند.

بعد از طی شدن این مراحل، یک لایه فیلم شیرینگ بر روی ظرف کشیده خواهد شد و دستگاه عمل دوخت و  برش را انجام می دهد سپس ریل به حرکت کرده و محصول وارد تونل می شود که با ورود محصول به داخل تونل دستگاه، فیلم به وسیله حرارت فن های تعبیه شده منقبض گشته و به محصول مورد نظر جذب خواهد شد.

حرارت تولید شده در دستگاه شیرینگ تونلی از طریق مختلف تولید می گردد به طور مثال در دستگاه های برقی از طریق المنت های برقی، در دستگاه گازی به وسیله کوره، در دستگاه های دو گانه سوز از راه برقی و گازی تولید می شود.

3- مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک پک تونلی را می توان به صورت زیر خلاصه نمود:

  • جنس بدنه: الکترواستاتیک کارخانه ای
  • سیستم دستگاه: الکترومکانیک_پنوماتیک
  • برق مصرفی: تک فاز، سه فاز
  • فیلم مصرفی: پلی اتیلن
  • مجهز به تایمر تنظیم درجه حرارت و زمان
  • مجهز به فن هدایت گرما به فیلم شیرینگ
  • مجهز به ریل هدایت کننده بسته به داخل تونل

4- کیفیت دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک گانه برقی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک ماشین سازی شهاب صنعت با بهترین قطعات و در کیفیت بالا طراحی و تولید می گردد. تمامی دستگاه های شرکت دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است همچنین همه خدماتی چون نصب، راه اندازی، آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان به شما مشتریان عرضه می گردد.

  • m. rs

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی