ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

ماشین سازی شهاب صنعت

شرکت شهاب صنعت وارد کننده وسازنده کلیه خط تولید آب معدنی در سراسر ایران

دستگاه پرکن اب معدنی ۱۶ نازله,قیمت و مشخصات 30% تخفیف

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ب.ظ | m. rs | ۰ نظر

شرکت ماشین سازی شهاب صنعت بزرگترین و قدیمی ترین طراح و سازنده انواع دستگاه پرکن اب معدنی ۱۶ نازله با 25 سال سابقه درخشان می باشد این مجموعه عظیم ماشین سازی توانسته است کلیه دستگاه های خطوط تولید, بسته بندی و شیرینگ پگ را با 30 % تخفیف و بهترین قطعات بدون واسطه وارد بازار نماید
 

تولید کنندگان و مدیران خطوط تولید و بسته بندی در ایران: به اطلاع شما میرسانیم ما در ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در صنعت ماشین آلات صنعتی و خانگی توانسته ایم تقریبا تمام ماشین آلات صنایع غذایی – صنایع شیمیایی و صنایع دارویی از جمله دستگاه پرکن اب معدنی ۱۶ نازله را از صفر تا صد در داخل مجموعه با بالاترین سطح کیفیت و استانداردهای داخلی و خارجی طراحی و وارد بازار نماییم

امروزه تولیدات ماشین سازی شهاب صنعت توانسته است سهم بسیار قابل قبولی از دستگاه های خطوط تولید و بسته بندی و شیرینگ پگ کارخانجات را به خود اختصاص دهد یکی از این دستگاه های پرکاربرد دستگاه پرکن اب معدنی ۱۶ نازله می باشد که تماما توسط متخصصان و مهندسین این مجموعه با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است.

ما در ماشین سازی شهاب صنعت به همه تولیدکنندگان و مشتریان صنایع غذایی و دارویی و شیمایی اکیدا سفارش می نماییم در صورتی که نیاز به دستگاه پرکن اب معدنی ۱۶ نازله دارید جهت دریافت مشاوره های قبل خرید و همچنین دریافت لیست قیمت با 30% تخفیف و خرید بدون واسطه حتما با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس برقرار نمایید چراکه تجربه به ما ثابت نموده است که این مشاوره های قبل خرید بسیار مفید و سودمند می باشد.

1- معرفی دستگاه پرکن آب معدنی ۱۶ نازله تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه پرکن آب معدنی ۱۶ نازله یک از دستگاه هایی می باشد که در بسیار از خطوط تولید در صنایع غذایی - صنایع دارویی و در صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه به جهت تعداد نازل بالا سرعت بسیار زیادی در پر نمودن انواع بطری را دارا می باشد.

دستگاه پرکن آب معدنی ۱۶ نازله به جهت موئلفه سرعت زیاد در پر کردن که دارد معمولا در خطوط تولیدی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه در ماشین سازی شهاب صنعت با بهترین قطعات شرکت های برند داخلی و خارجی تولید شده است به نحوی که حتی نمونه های خارجی آن توان رقابت با این دستگاه تولید شده توسط متخصصین و مهندسین ایرانی در شهاب صنعت را ندارند.

در این دستگاه بطری گذاری به صورت دستی انجام می پذیرد و دیگر عملیات پرکردن ، درب گذاری ، دربندی و انتقال بطری از دستگاه بر روی نوار به صورت تمام اتومات می باشد. تنظیم دستگاه برای پرکردن بطری های ۲۵۰ سی سی تا ۳ لیتر از طریق اینوِرتر می باشد و نیازی به تعویض هیچ یک از قطعات نیست.

2- موارد استفاده دستگاه پرکن آب معدنی ۱۶ نازله تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

این دستگاه به جهت نوع ساختاری که توسط مهندسین شرکت ماشین سازی شهاب صنعت به کار رفته است طیف بسیار زیادی از انواع ظروف و بطری را قادر به پر نمودن دربگذاری و دربندی و انتقال بطری بر روی نوار نقاله را دارا می باشد که می توان از آن جمله به  پرکن دوغ – پرکن آب معدنی – پرکن ضدیخ – پرکن گلاب – پرکن آب لیمو – پرکن آبمیوه – پرکن تینر – پرکن مواد آتش زا – پرکن شیشه شویی – پرکن بطری PET و ... اشاره نمود.

3- خصوصیات دستگاه پرکن آب معدنی ۱۶ نازله تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

از جمله خصوصیات مهم دستگاه پرکن آب معدنی ۱۶ نازله تولید شده توسط مهندسین ماشین سازی شهاب صنعت به شرح زیر می باشد:

  • ظرفیت تولید: بطری 1.5 لیتری : 3000 بطری در ساعت
  • پرکردن انواع بطری های PET در اشکال و ابعاد مختلف یکی دیگر از مزایای این دستگاه است.
  • تمامی قسمت های درگیر با مواد از جنس استیل ۳۱۶ اروپایی می باشد.
  • عمده سفارش دهندگان این محصول کارخانجات تولید آب لیمو ، گلاب ، آب معدنی ،آب میوه و… هستند.
  • نصب ، راه اندازی و آموزش در محل کارخانه رایگان می باشد.

4- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه پرکن آب معدنی ۱۶ نازله تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه پرکن اب معدنی ۱۶ نازله تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد لذا اگر تصمیم به خرید چنین دستگاهی دارید قطعا تولیدات ماشین سازی شهاب صنعت بهترین گزینه می باشد.

  • m. rs

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی